ERRWINS Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2014 Het is bijna perfect, echt geweldig! Trouwens, hoort de koplamp van de R8 zo korrelig te zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2014 Nogmaals bedankt voor al je reactie`s en feedback Erwin Korrelige komt door het model wat ik gebruik, zal binnenkort is kijken voor een andere. Gebouwen zit nu wel redelijk goed, maar auto`s is nog steeds beetje hit&miss Dus maar weer beetje lopen tweaken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2014 @EnergyCorse Wow ik dacht dat het echt was, wel knap modding werk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2014 Gebouwen zit nu wel redelijk goed Je gebouwen zijn inderdaad erg mooi, zeer realistisch. Wat me wel opvalt is dat overgangen van de ene soort muur naar de ander niet mooi afgewerkt zijn, maar ik vermoed dat jij dat niet kan veranderen? Ook wel spijtig dat bij deze screen het bruine baksteen op de hoek van het gebouw verspringt, maar dat zal ingame ook wel zo zijn vermoed ik. En de overgang van het bruine baksteen naar het grijze deel is wat vreemd, kan je dat aanpassen? Verder echt top, en bedankt dat je hier blijft posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2014 Bedankt voor de uitgebreide feedback Guardian Het verspringen valt me nu op , lijkt erop dat het fout gaat bij de texture`s In theorie zou ik het wel kunnen veranderen, moet alleen nog een makkelijke manier vinden om bepaalde texture`s te lokaliseren. Door het gebruik van een Bleach effect heb ik meer details gekregen maar vallen de oneffenheden ook meer op. Voor de rest heb ik nog een hoop te tweaken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 (bewerkt) Weer aan het spelen geweest met aantal shaders Bewerkt: 17 oktober 2014 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 Netjes! Zeker je creatie met je zilveren BMW is fantastisch! Mooi om te zien dat mensen nog steeds Grand Theft Auto IV zo mooi kunnen bewerken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 Enegry, je blijft me verbazen. Wat een kwaliteit! Wat zijn die zwarte schimmen op RS5? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 Als ik niet wist dat dit een game was, zou ik gewoon zeggen dat het een foto is. :tu: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2014 Wat zijn die zwarte schimmen op RS5? Dat zal schaduw zijn, hij gaf namelijk aan met shaders te hebben gespeeld. Persoonlijk vind ik ze minder geslaagd; het is duidelijk dat ze op plekken zitten waar schaduw hoort, maar nu lijken het net vlekken; de schaduw lijkt mij te donker omdat de auto's verder spierwit zijn. Misschien ziet het er op een donkergekleurde auto mooier uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2014 geloof het of niet maar deze auto deed het nog.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2014 Weer aan het spelen geweest met aantal shaders deze screens kunnen toch niet echt zijn!? Deze wagen zit niet eens in de game! (toch :$ ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2014 EnergyCorse gebruikt meerdere mods in zijn screens (waarvan deze Audi's een voorbeeld zijn), maar je hebt gelijk dat hij ze niet altijd vermeldt. Maakt ze niet minder "echt" natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EnergyCorse Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2015 (bewerkt) Zo terug van weg geweest. Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de reactie`s & het stemmen Verse GPU, dus we kunnen weer een stapje verder. Best weer wat aangepast en letterlijk 1,5GB aan real life screens/examples van het internet afgehaald. Vervolgens een oude laptop gepakt en die maar naast me monitor neergezet. Voor de rest heb ik nog iets erg interessants in de oven liggen, maar daar over later meer. Audi R8 LMX Creator: AIGE Audi Rs4 Avant Creator: Dreamsky Ferrari FF Creator: Smokey Bewerkt: 23 januari 2015 door EnergyCorse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2015 Wederom zijn het weer hele mooie Screen's! En het verbaast mij telkens dat je zulke mooie Screen's kunt maken. Die Audi-auto's zijn overigens ook best wel mooi, verder ben ik benieuwd naar nieuwe werkjes. Keep up the good work! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.