Bayside Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) Wie of wat ben ik? Ik ben 'overal' Er is een link tussen mij en het Broker safehouse Pop! Ik ben ook in Real-Life [New!] Packie hoort mij vaak [New!] Allemaal fout. Willen jullie volgende keer ook even alle tips afgaan en dan zelf kijken of 't kan kloppen? Dit is mijn laatste post voor vandaag, wie er na deze post antwoord geeft zal in deze post kunnen lezen of 'ie het goed heeft of niet. @Vice infernusX hieronder, dat antworod was al gegeven. Dat was fout. Aub eerst even de antwoorden die al gegeven zijn doorlopen, en, zoals ik al zei, met de hints erbij kijken of het kan kloppen. En.. Hearv94 heeft het goed! -Hij is overal te horen -Daar word LRR gespeelt -Iggy Pop -Hij bestaat in RL.. -Packie's favoriete radiostation is LRR. Hearv is. Bewerkt: 21 juli 2009 door Bayside Reageren
Mevin Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 De moeder van Patrick? (Packie) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Iggy Pop? Klopt denk ik met minstens 3of 4 van de 5. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Ik heb een reactie van Bayside gekregen dat ik het goede antoordt heb gegeven: Wat is het lichtste door de Protagonist-betuurbare voertuig? Reageren
Mevin Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Ik heb een reactie van Bayside gekregen dat ik het goede antoordt heb gegeven:Wat is het lichtste door de Protagonist-betuurbare voertuig? Faggio? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Ja, maar Sanchez weegt evenveel, is goed, volgende voor jou. Reageren
Mevin Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) Ah, ok. Dan nu een vraag die je volgens mij alleen ingame kan vinden: Wat is de Minimum snelheid die je in de Booth-tunnel mag rijden? @End Of The Riot, Nee Kijk ingame daar moet je het wel vinden Bewerkt: 22 juli 2009 door Mevin Reageren
Mevin Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) 30 km/ph Dat is de Maximale snelheid, ik vroeg om de minimale, maar je zoekt goed Bewerkt: 22 juli 2009 door Mevin Reageren
Mevin Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 20 KM/PH??? Hmm jullie gokken maar wat, daarom heeft Torritor het goed. Reageren
Torritor Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 20 KM/PH??? Hmm jullie gokken maar wat, daarom heeft Torritor het goed. Mooi! Nu ben ik aan de beurt: Hoeveel stations zijn er in Liberty City aanwezig? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.