Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Rocket Launchers en Molotov's Reageren
MisterNelisss Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Rocket Launchers en Molotov's jaaaa Goed zo! Volgende vraag voor jou Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Hehe eindelijk. Welk automerk is gebaseerd op Lexus. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) Is dat misschien deze? ik weet alleen niet welke auto dat is. het is een screen uit een van de eerste paar screens. Edit je meot de URL : http://allworldcars.com/wordpress/wp-conte...roker_hill1.jpg er even zelf indoen anders heb je geen ''toegang'' Bewerkt: 3 augustus 2009 door GunsNroses61 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) Nee ik bedoel niet de Albany Emperor. Maar het is een Merk. Edit: de auto uit dat plaatje is een 'Ubermacht' Oracle Bewerkt: 3 augustus 2009 door Tommy-Vercetti Reageren
Gta Bram Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) Nee ik bedoel niet de Albany Emperor.Maar het is een Merk. Edit: de auto uit dat plaatje is een 'Ubermacht' Oracle Ik vind de Habanero er veel op lijken. Aangezien er toch niemand na mij gepost heeft, heb ik mijn post even veranderd, volgens mij heb ik hem nu wel goed. Bewerkt: 3 augustus 2009 door Gta Bram Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Nee ik bedoel niet de Albany Emperor.Maar het is een Merk. Edit: de auto uit dat plaatje is een 'Ubermacht' Oracle Ik vind de Habanero er veel op lijken. Aangezien er toch niemand na mij gepost heeft, heb ik mijn post even veranderd, volgens mij heb ik hem nu wel goed. Ik bedoel niet de auto zelf maar welk AUTOMERK in IV is gebaseerd op Lexus Reageren
Cmon1994 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 (bewerkt) Is het misschien Karin? Omdat er toch nog niemand onder mij heeft gereageerd, verander ik mijn antwoord in Emperor. Bewerkt: 3 augustus 2009 door Cmon1994 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Is het misschien Karin? Omdat er toch nog niemand onder mij heeft gereageerd, verander ik mijn antwoord in Emperor. We have an winnar. Emperor procudeert de volgende auto's Habanero, Lokus, Reageren
Gta Bram Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ow (....). Ik moest een merk zeggen, niet het type... Anders had ik het goed ! Reageren
Cmon1994 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ow (....). Ik moest een merk zeggen, niet het type... Anders had ik het goed ! Jammer Oke, de nieuwe 'vraag': Wat is dit? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ow (....). Ik moest een merk zeggen, niet het type... Anders had ik het goed ! Jammer Oke, de nieuwe 'vraag': Wat is dit? De skatebaan? Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ow (....). Ik moest een merk zeggen, niet het type... Anders had ik het goed ! Jammer Oke, de nieuwe 'vraag': Wat is dit? Het is een QUIZ, geen raad de foto spelletje. Ik denk dus dat niet niet mag ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Ow (....). Ik moest een merk zeggen, niet het type... Anders had ik het goed ! Jammer Oke, de nieuwe 'vraag': Wat is dit? Het is een QUIZ, geen raad de foto spelletje. Ik denk dus dat niet niet mag ? Dit heeft ook te maken met je kennis over IV hoor , mij leek het een lichte inlaat bovenop de motorkap van een auto? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Of een geweer... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.