jvj Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 1: Dubbele Koplampen2: Zo van die dingen om de wielen vast te zetten, maar ben de naam kwijt(wieldoppen) die dingen met die 'stangen aan'. Juist, ik zie dat je het weet. Het zijn vleugelmoeren. Ik dacht dat het lang ging duren maar het is gelukt. Jij bent de volgende vraagsteller. JVJ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 1: Dubbele Koplampen2: Zo van die dingen om de wielen vast te zetten, maar ben de naam kwijt(wieldoppen) die dingen met die 'stangen aan'. Juist, ik zie dat je het weet. Het zijn vleugelmoeren. Ik dacht dat het lang ging duren maar het is gelukt. Jij bent de volgende vraagsteller. JVJ Dit had ik na een tijdje gezien hoor, welk 'Merk' is gebaseerd op Buick en Mercury? Reageren
jordib12 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 1: Dubbele Koplampen2: Zo van die dingen om de wielen vast te zetten, maar ben de naam kwijt(wieldoppen) die dingen met die 'stangen aan'. Juist, ik zie dat je het weet. Het zijn vleugelmoeren. Ik dacht dat het lang ging duren maar het is gelukt. Jij bent de volgende vraagsteller. JVJ Dit had ik na een tijdje gezien hoor, welk 'Merk' is gebaseerd op Buick en Mercury? dukes ?? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Dit had ik na een tijdje gezien hoor, welk 'Merk' is gebaseerd op Buick en Mercury? dukes ?? Is de Dukes een merk? Dus ik zoek nog altijd naar het op Buick en Mercury gebaseerde IV-merk. Reageren
jordib12 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Dit had ik na een tijdje gezien hoor, welk 'Merk' is gebaseerd op Buick en Mercury? dukes ?? Is de Dukes een merk? Dus ik zoek nog altijd naar het op Buick en Mercury gebaseerde IV-merk. is mercury een auto ? of wat en is mercury de naam is in het spel of echt Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Dit had ik na een tijdje gezien hoor, welk 'Merk' is gebaseerd op Buick en Mercury? dukes ?? Is de Dukes een merk? Dus ik zoek nog altijd naar het op Buick en Mercury gebaseerde IV-merk. is mercury een auto ? of wat en is mercury de naam is in het spel of echt Als ik achter een merk vraag dat is gebaseerd op Buick en Mercury, zijn Buick en Mercury merken in het echte leven . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Willard . Jep, sorry Jardintje, maar dit is juist, volgende voor jou. Reageren
jordib12 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) ok volgende vraag is : bij de missie museum piece heb ik 2 belangrijke wapens nodig welke 2 Bewerkt: 7 augustus 2009 door jardintje12 Reageren
-Stan- Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Dan stel ik er ook zo één . Op welk GTA merk zijn Toyota en Ford gebaseerd? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Dan stel ik er ook zo één . Op welk GTA merk zijn Toyota en Ford gebaseerd? Toyota=Karin Ford=Vapid Reageren
jordib12 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Dan stel ik er ook zo één . Op welk GTA merk zijn Toyota en Ford gebaseerd? Toyota=Karin Ford=Vapid Bewerkt: 7 augustus 2009 door jardintje12 Reageren
-Stan- Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Volgende vraag is voor jou . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Volgende vraag is voor jou . Na welke missie krijg je een Trophie/Achievement dat te maken heeft met de 2 DLC's en leg die Achievement/Trophie ook uit? Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Volgende vraag is voor jou . Na welke missie krijg je een Trophie/Achievement dat te maken heeft met de 2 DLC's en leg die Achievement/Trophie ook uit? Na museum piece, hier komen alle 3 de hoofdrolspelers bij elkaar in 1 missie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.