Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Volgende vraag is voor jou . Na welke missie krijg je een Trophie/Achievement dat te maken heeft met de 2 DLC's en leg die Achievement/Trophie ook uit? Na museum piece, hier komen alle 3 de hoofdrolspelers bij elkaar in 1 missie. Ik had eigenlijk ook moeten vragen hoe ze heette(Impossible Trinity) maar hij klopt . Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 stel jij de vraag maar, ik ben heel erg inspiratieloos vandaag Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 stel jij de vraag maar, ik ben heel erg inspiratieloos vandaag Vooruit dan: Noem een persoon die je LC binnenhelpt en die je daarna toch vermoord ? Reageren
jordib12 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 is dat niet dimmitrie ofzo Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 is dat niet dimmitrie ofzo Nee , toch iemand anders hoor. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 francis ? Niet gokken, maar je baseren op feiten . Reageren
BV_1993 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Hossan, alhoewel ik eerder denk dat hij ook gewoon meegaat met het schip hoor. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Hossan, alhoewel ik eerder denk dat hij ook gewoon meegaat met het schip hoor. Nee, die ook niet . Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Darko Brevic. Hij is 1 van de redenen dat Niko naar Liberty City komt. En in That Special Someone vermoord je hem. Reageren
jordib12 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 ja ik denk dat correct is maar we wachten op bevestiging Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Darko Brevic.Hij is 1 van de redenen dat Niko naar Liberty City komt. En in That Special Someone vermoord je hem. Darko wordt naar LC gedwongen, ik zoen de persoon die jij helpt binnenkomen maar dan toch vermoord. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Darko Brevic.Hij is 1 van de redenen dat Niko naar Liberty City komt. En in That Special Someone vermoord je hem. Darko wordt naar LC gedwongen, ik zoen de persoon die jij helpt binnenkomen maar dan toch vermoord. Zoen? ben je homo Is dat niet de kok die de diamanten naar binnen helpt? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Darko Brevic.Hij is 1 van de redenen dat Niko naar Liberty City komt. En in That Special Someone vermoord je hem. Darko wordt naar LC gedwongen, ik zoek de persoon die jij helpt binnenkomen maar dan toch vermoord. Zoen? ben je homo Is dat niet de kok die de diamanten naar binnen helpt? Ja lollig Tommy , zoek is wat verder dan de Platypus, jij helpt iemand het land binnen, die van de Platypus zijn al binnen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ray Bulgarin? En dit is mijn 3de post dus ik mag niet meer posten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.