Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ray Bulgarin?En dit is mijn 3de post dus ik mag niet meer posten. Nee. Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) stel jij de vraag maar, ik ben heel erg inspiratieloos vandaag Vooruit dan: Noem een persoon die je LC binnenhelpt en die je daarna toch vermoord ? Kim Yung Guk ^^. Misschien heb ik de naam fout gespeld, maarja, dat komt omdat ik zonder ondertiteling speel en dus uit m'n blote hoofd de naam moet ontcijferen. Bewerkt: 8 augustus 2009 door Cuban Gangster Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 stel jij de vraag maar, ik ben heel erg inspiratieloos vandaag Vooruit dan: Noem een persoon die je LC binnenhelpt en die je daarna toch vermoord ? Kim Yung Guk ^^. Je schrijft het fout maar je weet het wel, volgende voor jou. Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Een TLAD vraag. Van wie krijg je de Drugs in Buyer's Market? Aan het begin van de missie . Reageren
PietMachine Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 is het Brian? ik weet wel dat die hem big-guy noemt in de cut scene :$ Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Volgende voor PietMachine. Trouwens, ik mag in principe zelf bepalen of het antwoord goed of fout is, zoalng dat maar binnen 3 dagen gebeurd. Reageren
PietMachine Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 ik bedoelde alleen of je wou kijken voor mij of het antwoord goed was... want ik wou het gewoon weten :$ iig de vraag: hoevaak kan je een infernus krijgen in single player? en hoe krijg je die? Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 - In de Missie Bryce's Infernus. - In Brucie's Races. - Gewoon op de weg. Reageren
theCreditcard Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) ik bedoelde alleen of je wou kijken voor mij of het antwoord goed was... want ik wou het gewoon weten :$ iig de vraag: hoevaak kan je een infernus krijgen in single player? en hoe krijg je die? Vier keer, 1, 2, 3, 4... - Bernie/Florian, maak zijn missies af. - Stevie's Car Theft - Als je er in rijd of net in hebt gereden spawnen ze een tijdje op de weg. - Brucie's races. tyvm voor de laatste Cuban Gangster Bewerkt: 8 augustus 2009 door theCreditcard Reageren
PietMachine Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 ik bedoelde alleen of je wou kijken voor mij of het antwoord goed was... want ik wou het gewoon weten :$ iig de vraag: hoevaak kan je een infernus krijgen in single player? en hoe krijg je die? Vier keer, 1, 2, 3, 4... - Bernie/Florian, maak zijn missies af. - Stevie's Car Theft - Als je er in rijd of net in hebt gereden spawnen ze een tijdje op de weg. - Brucie's races. tyvm voor de laatste Cuban Gangster goed volgende voor jou Reageren
theCreditcard Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 ik bedoelde alleen of je wou kijken voor mij of het antwoord goed was... want ik wou het gewoon weten :$ iig de vraag: hoevaak kan je een infernus krijgen in single player? en hoe krijg je die? Vier keer, 1, 2, 3, 4... - Bernie/Florian, maak zijn missies af. - Stevie's Car Theft - Als je er in rijd of net in hebt gereden spawnen ze een tijdje op de weg. - Brucie's races. tyvm voor de laatste Cuban Gangster goed volgende voor jou Oki ff denke :3 Hoeveel haren heeft Niko? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 ik bedoelde alleen of je wou kijken voor mij of het antwoord goed was... want ik wou het gewoon weten :$ iig de vraag: hoevaak kan je een infernus krijgen in single player? en hoe krijg je die? Vier keer, 1, 2, 3, 4... - Bernie/Florian, maak zijn missies af. - Stevie's Car Theft - Als je er in rijd of net in hebt gereden spawnen ze een tijdje op de weg. - Brucie's races. tyvm voor de laatste Cuban Gangster goed volgende voor jou Wtf tripple post zou maar oppasse xD Oki ff denke :3 Hoeveel haren heeft Niko? Wat is dat voor een waardeloze vraag? Je kan dat toch niet gaan tellen. Reageren
-Stan- Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 ik bedoelde alleen of je wou kijken voor mij of het antwoord goed was... want ik wou het gewoon weten :$ iig de vraag: hoevaak kan je een infernus krijgen in single player? en hoe krijg je die? Vier keer, 1, 2, 3, 4... - Bernie/Florian, maak zijn missies af. - Stevie's Car Theft - Als je er in rijd of net in hebt gereden spawnen ze een tijdje op de weg. - Brucie's races. tyvm voor de laatste Cuban Gangster goed volgende voor jou Oki ff denke :3 Hoeveel haren heeft Niko? Ja, waar slaat dat op? Bedenk even een gewone vraag. Reageren
SkullKnight Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) 10.000203 Bewerkt: 8 augustus 2009 door SkullKnight Reageren
SkullKnight Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 ik bedoelde alleen of je wou kijken voor mij of het antwoord goed was... want ik wou het gewoon weten :$ iig de vraag: hoevaak kan je een infernus krijgen in single player? en hoe krijg je die? Vier keer, 1, 2, 3, 4... - Bernie/Florian, maak zijn missies af. - Stevie's Car Theft - Als je er in rijd of net in hebt gereden spawnen ze een tijdje op de weg. - Brucie's races. tyvm voor de laatste Cuban Gangster goed volgende voor jou Oki ff denke :3 Hoeveel haren heeft Niko? ik weet het: 10.001 ( hij heeft haar uitval) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.