Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 ik bedoelde alleen of je wou kijken voor mij of het antwoord goed was... want ik wou het gewoon weten :$ iig de vraag: hoevaak kan je een infernus krijgen in single player? en hoe krijg je die? Vier keer, 1, 2, 3, 4... - Bernie/Florian, maak zijn missies af. - Stevie's Car Theft - Als je er in rijd of net in hebt gereden spawnen ze een tijdje op de weg. - Brucie's races. tyvm voor de laatste Cuban Gangster goed volgende voor jou Oki ff denke :3 Hoeveel haren heeft Niko? ik weet het: 10.001 ( hij heeft haar uitval) Ik weet dat ik niet mag posten. Maar ga even serieus doen anders zal ik Hannewasco even PB'en Reageren
jordib12 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 ik bedoelde alleen of je wou kijken voor mij of het antwoord goed was... want ik wou het gewoon weten :$ iig de vraag: hoevaak kan je een infernus krijgen in single player? en hoe krijg je die? Vier keer, 1, 2, 3, 4... - Bernie/Florian, maak zijn missies af. - Stevie's Car Theft - Als je er in rijd of net in hebt gereden spawnen ze een tijdje op de weg. - Brucie's races. tyvm voor de laatste Cuban Gangster goed volgende voor jou Oki ff denke :3 Hoeveel haren heeft Niko? ik weet het: 10.001 ( hij heeft haar uitval) Ik weet dat ik niet mag posten. Maar ga even serieus doen anders zal ik Hannewasco even PB'en ja wat is de vraag nu bedankt ? Reageren
theCreditcard Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) Damn allemaal lekker fout. PB me ff als jullie het antwoord willen tyvm Edit: Stelletje onsportievelingen, jullie weten het antwoord niet en dan gaan jullie huilen Antwoord was geen, haar is organisch, Niko niet. Bewerkt: 8 augustus 2009 door theCreditcard Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) Damn allemaal lekker fout. PB me ff als jullie het antwoord willen tyvm Edit: Stelletje onsportievelingen, jullie weten het antwoord niet en dan gaan jullie huilen Antwoord was geen, haar is organisch, Niko niet. Kom op vindt je dat nou echt een vraag? Dit is GTA IV quiz en geen wetenschaps quiz... Bewerkt: 8 augustus 2009 door End Of The Riot Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Niko is trouwens een grote hoop met Pixels, hij is helemaal niet organisch man. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Niko is trouwens een grote hoop met Pixels, hij is helemaal niet organisch man. Dat zegt hij ook net... Deze vraag was inderdaad belachelijk, en de eerstvolgende die hier komt mag een nieuwe vraag stellen. Verder wil ik niet dat jullie in dit topic discussiëren, stuur in plaats daarvan een PB naar mij of een andere GTA IV moderator. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Welk merk is deels gebaseerd op Infinity en Toyota Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Lijkt voor mij 'Karin' Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Lijkt voor mij 'Karin' Volgende voor jouw! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 In welke straat woont je eerste 'vriendin', Michelle? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Mohawk Avenue. En de straat is Dillon ST Bewerkt: 9 augustus 2009 door Tommy-Vercetti Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Noem 3 verschillen tussen de Cavalcade en de Cavalcade FXT. Reageren
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 FXT is hoger, heeft een laadbak en er staat FXT gegraveerd op de flanken. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 -Cavalcade heeft een Spanish Lord-verise met goeden velgen, een rode lak en boxen in de kofferbak. -Cavalcade FXT heeft een 'extended cab' met een grote laadbak daarachter, mogelijk met rollbar met lichten bovenop, de Cavalcade is een SUV. -Cavalcade acceleert sneller, is sneller op topsnelheid en heeft ABS. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.