Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

@Dutchy3010: Sorry dat ik te veel post :D

Hearv, het is NICK !! :cab:

--

Waar ligt een ongebruikt subway station in LC ?

Ik wil graag een SnapMap zien van het station en de uitleg waarom hij niet wordt gebruikt en of hij onder de grond ligt of boven de grond ligt :D

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Hier dus

Munsee Avenue Station, ligt boven de grond en wordt niet gebruikt omdat het nog onder constructie is en er maar langs één kant een rail naartoe gaat, de andere kant loopt dood en moet nog worden vervolledigt...

Nu mag ik een hele dag wachten met mijn vraag te stellen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

@BanaanDaan: Helaas dat is hem niet :)

@The360box: Helaas dat is hem ook niet :)

@Hearv94: Klopt helemaal! Ik heb maar 5 minuten van me vraag kunnen genieten en jij moet het weer verpesten voor me :D

Volgende helaas weer voor Hearv94 :D

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Laatste post vandaag... excuses Dutchy, de fanclub van de quiz is gewoonweg te groot :7 .

Geef SnapMap en straatnamen van het Penthouse van Cloe Parker. Zeg ook even kort wie Cloe Parker is en waar ze het gebouw van heeft.

@Onder mij: vergeet Silicon Street niet :D , volgende voor jou...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Click here to view the SnapMap Hier ligt haar Penthouse. Het ligt op de kruising van Columbus Avenue en Topaz Street. Ze heeft het van haar vader gekregen.

Cloe Parker is geboren in 1984 en is de dochter van een rijke vent. Toen ze haar eerste maandelijkse periode kreeg kreeg ze van haar vader een villa. Deze is te vinden naast die van Bryce Dawkins.

Ze komt ook voor in TBoGT, in een Club Management zijmissie.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou nog even reageren op een vraag van gister die inmiddels al is beantwoord.

Waar ligt een ongebruikt subway station in LC ?

Ik wil graag een SnapMap zien van het station en de uitleg waarom hij niet wordt gebruikt en of hij onder de grond ligt of boven de grond ligt :D

Hier dus

Munsee Avenue Station, ligt boven de grond en wordt niet gebruikt omdat het nog onder constructie is en er maar langs één kant een rail naartoe gaat, de andere kant loopt dood en moet nog worden vervolledigt...

Aan het begin van de storyline is dit station gewoon geopend (er rijdt echter geen subway). In de missie "Clean Getaway" van Vlad ga je er zelfs heen met de subway. Later in het verhaal (weet niet wanneer) wordt het inderdaad afgesloten en niet meer gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wist ik niet :cab: . Anyway, ik ben nu een vraag aan het uitdenken, ik edit deze post wel als ik er een heb ;).

De vraag is er hoor jongens, jullie kunnen weer de game in gaan duiken, want jullie kennen me, jullie komen er niet vanaf met een simpel opzoekvraagje :puh:.

Mijn vraag: In welke missies van IV, The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony komen (een van de families van) The Commission voor?

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

TBoGT:I luv LC, Practice swing, Party´s over(Rocco)

TLaD: geen denk ik

IV:Actions Speak Louder than Words,

I Need your Clothes, your Boots, and your Motorcycle( je moet in beide van Gerrie´s missies Ancelotti´s vermoorden)

She's a Keeper(je word achtervolgd door Ancelotti´s), Pegorinos pride en Payback(aangezien je in beide missies met de Pavano´s tegenkomt),

Trespass( je moet in opdracht van Phil Bell door een leger van Ancelotti´s om Charlie Matteo te vermorden), Alle missies van Jon Gravveli(aangezien hij de leider van de Gambettis is)

ik heb het anders dan bij PrioX: in de missie Diamonds in the Rough kom je wel Tony Prince tegen maar hij hoort officieël niet bij de Ancelotti´s en het had niks met de ancelotti´s te maken toen hij de diamanten kocht

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

I Luv LC, Practise Swing, Party's Over, She's A Keeper, Pegorino's Pride, Payback en Trespass zijn goed, maar ik mis er nog wat hoor. Zo simpel is het niet, zoals ik al zei. Maak er trouwens een mooi rijtje van, dat maakt het voor mij makkelijker om na te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

(?)

TBoGT:

- I luv L.C.

- Practice Swing

- Frosting on the Cake

- Party's Over

- Ladies Half Price

TLaD:

- Was it Worth it?

- Collector's Item

- Diamonds in the Rough

IV:

- She's A Keeper

- Pegorino's Pride

- Payback

- Trespass

- A Long Way to Fall

- Taking in the Trash

- Meltdown

- Museum Piece

- No Way on the Subway

- Late Checkout

- Weekend at Florian's

- Actions Speak Louder than Words

- I Need your Clothes, your Boots, and your Motorcycle

- Diamonds are a Girl's Best Friend

- Truck Hustle

- Catch the Wave

- To Live and Die in Alderney

- Payback

- Flatline

- Pest Control

- One Last Thing

- Mr. & Mrs. Bellic (Deal)

- Out of Commission (Revenge)

(?)

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...