Nissan Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Nog steeds niet volledig, Waste Not Want Knots en Late Checkout zijn goed . Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 (bewerkt) GTA IV: Action speaks louder than words I need your clothes, your boots and your motorcycle I'll take her Ransom She's a keeper Diamonds are a girl's best friend Pegorino's pride Payback Entourage Dining out Liquidizing the assets Waste Not Want Knots In deze missie ga je tesamen met P McReary geld gaan stelen van een mafiafamilie. Ik weet niet meer welk een het is. Late Checkout ik weet niet of dit bij de vraag hoort, maar ik zet het erbij omdat het majestic hotel van de messina family is. Museum Piece De diamantdeal wordt verstoord door Luis Lopez maar ook door de ancelotti family die er met de diamanten vandoor gaat. Catch The WaveIn deze missie moet je samen met Phil Bell een lading cocaine stelen die de russen gingen verkopen aan de Ancelotti family Trespass In deze missie moet je Charlie Matteo omleggen. Hij is een hoge pief bij de Ancelotti Family TLAD: Gang wars TBoGT: I luv L.C Practice Swing Blog this part 1 Frosting on the cake Ladies half price Party's over Bewerkt: 14 maart 2010 door GTAIVfreak Reageren
Nissan Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Allemaal goed, maar nog steeds niet volledig. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Allemaal goed, maar nog steeds niet volledig. Hoeveel heb je er wel nog nodig? Reageren
Nissan Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Als ik dat zeg word het antwoord te makkelijk, aangezien het dan te voor de hand liggend is. Sorry, maar ik kan het dus niet zeggen . Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Kan je geen andere vraag stellen? Niemand weet het. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Kan je geen andere vraag stellen? Niemand weet het. Even wachten hiermee hoor. Ik ben in hoog tempo alle missies langs aan het gaan en denk wel wat aanvullingen gevonden te hebben. Het goede antwoord komt snel... Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Ik hoop het. Ik heb het zo vaak geprobeerd, maar volgens mij was het nooit goed. Reageren
Nissan Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Dat ligt aan jou, niet aan mij. Ik wacht op guardian's antwoord . Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Dat ligt aan jou, niet aan mij. Ik wacht op guardian's antwoord . Ik zeg toch ook niet dat het aan jou ligt? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Helaas, gestrand in het zicht van de haven. Door omstandigheden kan ik de laatste missies van het spel even niet spelen. Dus hierbij mijn laatste antwoord: GTA IV: Action speaks louder than words I need your clothes, your boots and your motorcycle I'll take her Ransom She's a keeper Diamonds are a girl's best friend Pegorino's pride Payback Entourage Dining out Liquidizing the assets Waste Not Want Knots Late Checkout Museum Piece Catch The Wave Trespass De zij-missie met random character Gracie Ancelotti. Met betrekking tot de missie "That special someone" weet ik het niet zeker. Darko Brevic is naar Liberty City gehaald, mede omdat Niko Jon Gravelli zo goed heeft geholpen. Als dit wordt genoemd in de missie (evt in een cut-scene) hoort deze dus ook in het rijtje. TLAD: Gang wars TBoGT: I luv L.C Practice Swing Blog this part 1 Frosting on the cake Ladies half price Party's over Reageren
Nissan Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Die miste ik nog. Maar nog steeds is het niet volledig. Ik bespeur irritatie . Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) GTA IV: Action speaks louder than words I need your clothes, your boots and your motorcycle I'll take her Ransom She's a keeper Diamonds are a girl's best friend Pegorino's pride Payback Entourage Dining out Liquidizing the assets Waste Not Want Knots Late Checkout Museum Piece Catch The Wave Trespass De zij-missie met random character Gracie Ancelotti. That special someone Ik voeg "out of commission" nog even toe. Hierin hebben Niko en Jimmy P aan de voet van het blijheidsbeeld het nog even over de commission TLAD: Gang wars TBoGT: I luv L.C Practice Swing Blog this part 1 Frosting on the cake Ladies half price Party's over CG, je hebt weer een topvraag gesteld! Bewerkt: 30 maart 2010 door guardian1980 Reageren
Nissan Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Out of Commission is fout, aangezien ik alleen vroeg op missies waarin ze in de cutscene/missie te zien zijn. Maar je bent goed op weg guardian, als ik goed kan tellen mis je er nog maar 1 . Reageren
vice infernusX Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Out of Commission is fout, aangezien ik alleen vroeg op missies waarin ze in de cutscene/missie te zien zijn. Maar je bent goed op weg guardian, als ik goed kan tellen mis je er nog maar 1 . geef een hint is het een hoofdmissie of een zijmissie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.