vice infernusX Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Out of Commission is fout, aangezien ik alleen vroeg op missies waarin ze in de cutscene/missie te zien zijn. Maar je bent goed op weg guardian, als ik goed kan tellen mis je er nog maar 1 . geef een hint is het een hoofdmissie of een zijmissie Reageren
Nissan Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) Ik geef al een hint door te zetten dat het er nog maar 1 is . Het is een hoofdmissie. Bewerkt: 30 maart 2010 door Cuban Gangster Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) Is dat niet Diamonds in the Rough?(TLaD) Daarin moet Johnny de diamanten stelen van Gay Tony, die voor de Ancelotti's werkt. Of is het Ladies' Night.(TBoGT) Daarin moet je Packie volgen om te weten te komen, waar Gracie (Ancelotti) zich bevind. Bewerkt: 30 maart 2010 door jimmiefitz Reageren
Nissan Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Dat is Luis ook, maar ze zijn geen lid, dus is het niet goed. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Dat is Luis ook, maar ze zijn geen lid, dus is het niet goed. Not so Fast is het. Reageren
Nissan Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Of is het Ladies' Night.(TBoGT) Daarin moet je Packie volgen om te weten te komen, waar Gracie (Ancelotti) zich bevind. Maar je ziet haar niet, oftewel hij is fout. Not so Fast is het. Ik zei op de vorige bladzijde (als het goed is) dat het een missie uit GTA IV is . En als ik dat niet gezegd had zeg ik het nu , here you go, een hint. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) Flatline Bewerkt: 31 maart 2010 door jimmiefitz Reageren
Nissan Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Fout. De missie zit voor Three Leaf Clover. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 (bewerkt) GTA IV: Action speaks louder than words I need your clothes, your boots and your motorcycle I'll take her Ransom She's a keeper Diamonds are a girl's best friend Pegorino's pride Payback Entourage Dining out Liquidizing the assets Waste Not Want Knots Late Checkout Museum Piece Catch The Wave Trespass De zij-missie met random character Gracie Ancelotti. That special someone Is de laatste missie: Deconstruction for beginners waarin je Maffialeden moet vermoorden die volgens mij wel in de Commission zitten TLAD: Gang wars TBoGT: I luv L.C Practice Swing Blog this part 1 Frosting on the cake Ladies half price Party's over Bewerkt: 31 maart 2010 door vice infernusX Reageren
vice infernusX Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 (bewerkt) Srry voor dubbelpost :$ Bewerkt: 31 maart 2010 door vice infernusX Reageren
Nissan Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Dat is inderdaad goed . In Deconstruction For Beginners moet je leden van de Messina Family vermoorden. Volgende voor Vice InfernusX. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) yes oké, volgende vraag: noem alle familieleden van Niko die je in de game tegenkomt of ter sprake komen Bewerkt: 1 april 2010 door vice infernusX Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) Euhm... familie waar je van hoort in het spel? Roman(neef) en Milica(moeder) Ook heeft/had hij een broer die niet in het spel maar wel in een mail van zijn moeder wordt vermeld. Mallorie is geen familie CG... Bewerkt: 1 april 2010 door Hearv94 Reageren
Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Milica Bellic, Roman Bellic, Mallorie Bardas en Josef Bellic. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Milica Bellic, Roman Bellic, Mallorie Bardas en Josef Bellic. wie bedoel je met Josef Bellic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.