Faex Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Yoepie Eindelijk kan ik een vraag stellen... Maar dat doe ik niet, want ik weet niet zo heel veel van Gta IV. Dus de volgende die mag van mij wel een vraag stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Welke straat is vernoemd naar een serie? Hieronder: Ik heb als eerste een vraag gesteld Bewerkt: 20 augustus 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Hoeveel en welke missies krijg je van Patrick McReary Erg zimpell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 5 missie's Namen: Harboring a Grudge Waste Not Want Knots Three Leaf Clover Undertaker Ransom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Welke straat is vernoemd naar een serie? Hieronder: Ik heb als eerste een vraag gesteld Haha, lijpe vraag! Kwam deze straat toevallig tegen. Is het de South Parkway? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Welke straat is vernoemd naar een serie? Hieronder: Ik heb als eerste een vraag gesteld Haha, lijpe vraag! Kwam deze straat toevallig tegen. Is het de South Parkway? Goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Ok. Er zijn 2 vragen tegelijk gestelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Per abuis zijn er twee vragen tegelijk gesteld, waar beide vraagstellers niets aan konden doen. (Zie ook de tijdstippen van het plaatsen, die hebben elkaars post pas na het plaatsen ontdekt ) Neemt niet weg dat we wel de regels volgen. Zodoende dat @Mark B. de volgende vraag mag stellen, aangezien deze het antwoord gaf op de als eerste gestelde vraag van @vice infernusX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Ok, Welke kleur nagellak heeft Gracie Ancelotti? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 roze/paarsachtig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Jup dat is het goede antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Een makkelijke: Welk wapen in een van de DLC vervangt eentje uit IV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 The Lost and Damned de Automatic Pistol? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 Sticky bombs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.