Jacky-2007 Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Triple-post van TheJesusOf... nog even samengevoegd op de vorige pagina. Alleen al om je reactie, guard... We wachten gezamenlijk op de creativiteit van @Guardian1980, die bij deze is aangewezen om een nieuwe vraag te stellen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Ik ben er nu toch ? ik was het vergeten. Bij deze: Welke soort gang-members achtervolgen je in de missie Museum Piece en het zijn niet de joodse diamant gang-leden. Reageren
PrioX Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Ik denk de Pegorino family (?) Reageren
Nissan Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Volgens de tekst in beeld is het de Jewish Mob, maar de peds zijn van The Commission. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Volgens de tekst in beeld is het de Jewish Mob, maar de peds zijn van The Commission. Alleen welke van The Commission? The Pegorinos zijn in ieder geval fout. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Triple-post van TheJesusOf... nog even samengevoegd op de vorige pagina. Alleen al om je reactie, guard... We wachten gezamenlijk op de creativiteit van @Guardian1980, die bij deze is aangewezen om een nieuwe vraag te stellen. En bedankt hè. Gelukkig hadden we een internetstoring, anders was ik Tommy-V voor geweest. Gelukkig heeft hij een nieuwe vraag gesteld. Ontopic: Volgens mij zijn het de Ancelotti's. Zij zorgen ervoor dat de deal mislukt. Reageren
Nissan Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 (bewerkt) Nee Mitchell, de Commission gebruiken allemaal dezelfde Peds. De Pegorino's zitten sowieso niet in de Commission. En guardian, het is slechts Luis Lopez (onder bevel van Gay Tony, GEEN LID van de Ancelotti's) die de deal wrecked. Bewerkt: 9 november 2010 door Cuban Gangster Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 pavano family of de Ancelotti family Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Triple-post van TheJesusOf... nog even samengevoegd op de vorige pagina. Alleen al om je reactie, guard... We wachten gezamenlijk op de creativiteit van @Guardian1980, die bij deze is aangewezen om een nieuwe vraag te stellen. En bedankt hè. Gelukkig hadden we een internetstoring, anders was ik Tommy-V voor geweest. Gelukkig heeft hij een nieuwe vraag gesteld. Ontopic: Volgens mij zijn het de Ancelotti's. Zij zorgen ervoor dat de deal mislukt. Jammer Cuban Gangster. Ancelottis zijn toch net iets anders. (stemmen enz) Maarja: volgende vraag voor Guardian1980 >>> Door Jacky-2007: Mag die man dus alsnog een vraag stellen. <<< Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 >>> Door Jacky-2007: Mag die man dus alsnog een vraag stellen. Ja, echt lachen. Ik weet het echt niet hoor. Dit topic telt inmiddels 184 pagina's, ik zou niet weten welke nieuwe vraag ik in hemelsnaam zou kunnen verzinnen op dit moment. Dus voor nu laat ik het aan de eerstvolgende die een vraag heeft. In de tussentijd zal ik eens op iets gaan broeden, voor als ik een volgende vraag mag stellen. Succes! Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Scratch my fuckin' balls, bitch! : Wie zegt dit en tijdens welke missie wordt het gezegd. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Scratch my fuckin' balls, bitch! : Wie zegt dit en tijdens welke missie wordt het gezegd. Tijdens de missie: I'll Take Her. Gracie zegt: i'll scratch your fucking eyes out, Waarop Niko zegt: Scratch My Fucking Balls. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Volgende voor u Tommy-Vercetti Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Oke een simpele, kweet namelijk geen ander. Welk automerk is gebaseerd op Peterbilt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.