GTARM Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 Phantom alleen toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Phantom Flatbed Dat zijn de voertuigen. Niet de Manufacturer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 (bewerkt) Ik ben het niet zeker maar ik denk dat het Jobuilt is. Peterbilt is namelijk ook een manufacterer van vrachtwagens Bewerkt: 2 december 2010 door GTAIVfreak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Ik ben het niet zeker maar ik denk dat het Jobuilt is. Peterbilt is namelijk ook een manufacterer van vrachtwagens Ja maar Jobuilt is een Parody op Peterbilt. Maar jij bent in iedergeval Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2010 Even een doordenkertje. Wat hebben Rocco PELOSI en Victor MANZANO gemeen in het echte leven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2010 Allebei Italiaanse achternamen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2010 Allebei Italiaanse achternamen? Je moet het verder zoeken. Waarom denk je anders dat ik de familienamen in drukletters heb gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2010 (bewerkt) de stemacteur Greg Siff is bevriend met Victor MANZANO after wikigta Wanneer Vic zogezegd op zakenreis naar Las Venturas is krijgt Luis Lopez de opdracht van Rocco Pelosi, een made man van de Ancelotti family en tevens schuldeiser van Anthony Prince, Bewerkt: 13 december 2010 door blackops Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2010 Waren het niet allebei namen van pizza's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2010 Waren het niet allebei namen van pizza's? Het heeft inderdaad te maken met de familienamen. Maar niet met pizza's. Tip: Wie is er corrupter dan de maffia? Een '..........'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2010 Een Politie agent? Dat ze politie agenten zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2010 Waren het niet allebei namen van pizza's? Het heeft inderdaad te maken met de familienamen. Maar niet met pizza's. Tip: Wie is er corrupter dan de maffia? Een '..........'. Als ik kan bewijzen dat het ook allebei pizza's zijn, mag ik dan de vraag doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2010 De achternamen zijn allebei namen van bekende voetballers. Fifa is namelijk corrupter dan de maffia. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2010 Haha, ook nog echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Nog altijd geen juist antwoord. Ik geef jullie nochtans het antwoord. Als je gewoon de 2 familienamen intypt in google krijg je onmiddellijk het antwoord. Ik geef je al de 1 ste letter P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.