Nissan Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Het zijn allebei politici? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 allebei schuldeiser van anthony price? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Het zijn allebei politici? Dit is het juiste antwoord. Volgende vraag voor u, Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OscarPownedYou Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Het is al een paar dagen later en nog steeds geen vraag dus nou ga ik een vraag stellen. In het begin van het verhaal date je met Michelle, wat blijkt haar naam later te zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Karen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OscarPownedYou Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Karen Jep! Was niet zo moeilijk hea? De volgende is voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Wie of wat ben ik? Ik dacht het spel is nu bijna 3 jaar oud en we zijn nu 3 jaar non-stop aan het raden wat de vraag is. Ik wil de quiz nu een nieuw leven in blazen! Dat doe ik via deze manier. Ik geef jullie drie hints en met die drie hints moeten jullie raden wat of wie ik ben. Ik zal jullie een voorbeeld geven: Als je hier bent wordt je streng bewaakt Ik heb hier uitzicht op Algonquin Het loopt hier niet zo goed af voor een leider van een motor gang Antwoord = Alderney State Correctional Facility. Het zou dus leuk zijn als jullie deze manier overnemen en dat we zo doorgaan met de quiz. Maar de keus is natuurlijk helemaal aan jou of je dat doet. Mijn vraag: Ik ben groot Ik ben rond Misschien kan je je eigen land erop zienWie of wat ben ik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Dat is de Monoglobe, te vinden in Dukes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Dat is de Monoglobe, te vinden in Dukes Dat is juist Jij hebt nu dus de keuze om op de normale manier een vraag te stellen of op de nieuwe manier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Mijn vraag: 1. Ik ben groot. 2. Je vind er veel reclame. 3. Er rijd veel verkeer. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Star Junction? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Star Junction? Ja, inderdaad. Volgende voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Best leuk deze manier. 1. Ik ben groot. 2. Ik ben smal 3. Aan de bovenzijde van mij krijg je een soort van trap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Best leuk deze manier. 1. Ik ben groot. 2. Ik ben smal 3. Aan de bovenzijde van mij krijg je een soort van trap. Een Tug? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Chrysler building? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.