Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Tnx. Welk voertuig is gebasseerd op de 1970 Chevrolet Monte Carlo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 De Buccaneer ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Het is de Buccaneer is GTA San Andreas die daarop gebasseerd is, dus dat zou deze vraag ongeldig verklaren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Het is de Buccaneer is GTA San Andreas die daarop gebasseerd is, dus dat zou deze vraag ongeldig verklaren. Nee hoor. Klik Volgende voor PrioXcoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Het is de Buccaneer is GTA San Andreas die daarop gebasseerd is, dus dat zou deze vraag ongeldig verklaren. Nee hoor. Klik Volgende voor PrioXcoMBo Ja hoor. Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 (bewerkt) Klik! Daar staat toch dat de Buccaneer gebaseerd is op de 1970—1972 Chevrolet Monte Carlo? Bewerkt: 9 januari 2011 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Zullen we maar gewoon verder gaan? Ik ben verraden door een vriend met 72 Ik heb een kaal hoofd Ik woon in Algonquin Wie of wat ben ik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Was dat niet Dwayne Forge ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Was dat niet Dwayne Forge ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 Je bent Teddy Benavidaz. Alonzo verraad hem trouwens niet. Hij vertelt alleen dat Niko eraan komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2011 (bewerkt) Je bent Teddy Benavidaz. Alonzo verraad hem trouwens niet. Hij vertelt alleen dat Niko eraan komt. Alonzo zie toch op welke verdieping Teddy zat.. Maar goed, de volgende vraag is voor jou EDIT: Sorry 1 post teveel voor vandaag :$ Bewerkt: 9 januari 2011 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 Ik geef mijn vraag door aan iemand anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) Oke. Zal ik hem dan maar doen Of bepaal jij aan wie? Maar hier toch mijn vraag Een hele makkelijke: Hoe heet de persoon wie je (be)speelt ? De hoofdpersoon zeg maar Bewerkt: 10 januari 2011 door Faex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 Niko Bellic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 GTA IV: Niko Bellic TLaD: Johnny Klebitz TBoGT: Luis Fernando Lopez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.