Faex Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Niko Bellic Sorry voor de late reactie. Het was natuurlijk een super makkelijke Maar jij bent aan de beurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 The Grocery business is just a cover for the drugs so the area is heavily guarded Uit welke missie:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Liquidize The Assets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2011 Jij bent:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2011 Waar kun je het "oog" vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2011 The Liberty Eye bevind zich hier in Funland, Broker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2011 Nope, dat oog bedoelde ik niet. Ik had het eigenlijk over Eyefind of die andere website die denkt dat alles een complot is, maar dit reken ik ook goed . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2011 Bedankt CG Mijn vraag: Ik hoor bij de Ancelotti Family Ik zit op een motor Ik heb een rode stropdas Wie of wat ben ik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2011 (bewerkt) Frankie Garone. miniseconde sneller . Wil jij dan de vraag als ik hem goed heb? Bewerkt: 18 januari 2011 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2011 (bewerkt) Frankie Garone, uit de missie "I need your clothes, your boots and your motorcycle". Damn, moet ik weer zo'n lang antwoord geven, kost me de zege Is goed, ik ga even iets bedenken... Bewerkt: 18 januari 2011 door guardian1980 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2011 Dacht ik dat ik een moeilijk vraag had uitgekozen... wordt hij binnen 7 minuten geraden CG was de eerste die het goed had. Of hij de vraag aan guardian geeft is natuurlijk zijn keuze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2011 Guardian mag hem dus hebben. Nee, dat is niet geraden, ik heb die missie heel toevallig toenet gedaan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 - Wij zijn met z'n drieën. - Wij zijn gedeeltelijk in het roze. - Wij zijn eerlijk verdeeld over de drie delen van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 Gay Tony, French Tom en Bernie Crane? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2011 Nope. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.