PrioX Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2011 Het zijn allemaal russen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2011 Het zijn allemaal mannen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2011 Het zijn allemaal unieke NPC's die je niet op straat ziet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2011 Het is erg Sfeervol? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2011 . Een hint dan maar. Het is een handeling die door peds kan worden uitgevoerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2011 Ze zijn allemaal aan het drinken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2011 Dat klopt. 98 van de 100 mensen zit te lurken aan een Bean Machine beker met koffie . Volgende voor PrioX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2011 Bedankt CG Op mijn dak staan twee reclameborden Voor me op de stoep staat een bushalte Aan de overkant zie ik een plek om een sport uit te voeren Zou ik een SnapMap mogen van het gebouw die ik hier boven omschrijf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2011 Sta je hier, meneer gebouw? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2011 Damn, die is ECHT lastig! :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2011 Sta je hier, meneer gebouw? Sorry meneer, daar sta ik helaas niet Damn, die is ECHT lastig! :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2011 Geef nog één hint. Anders blijft hij onmogelijk voor sommige mensen zoals, ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2011 Vooruit ik geef één hint. Op mijn dak staan twee reclameborden. Één daarvan is van Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2011 De oude sprunk fabriek? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2011 De oude sprunk fabriek? Je moet een Snapmap aangeven waar hij staat, niet vertellen in woorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.