PrioX Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Is het daar in Chinatown, waar die schietpartij van 'Chinese Takeout' was? Fout Nee het is bij de golden pier driving range oftewel die golfclub. toch?? Fout Kunnen jullie in het vervolg een SnapMap gebruiken? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Je staat bij Massionette 9 en je kijkt richting Varsity Heights en waar zich de missie Party's Over afspeeld oftewel: Hierzo Reageren
PrioX Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Kijk goed naar deze twee hints In het zuiden staan appartementen In het westen zie je een brug Je staat bij Massionette 9 en je kijkt richting Varsity Heights en waar zich de missie Party's Over afspeeld oftewel: Hierzo Fout Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Sta je bij de brug richting Little Bay? Reageren
PrioX Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Sta je bij de brug richting Little Bay? Zou ik een SnapMap mogen? Dat is namelijk iets duidelijker Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Andere locatie maar sta je hier? Reageren
PrioX Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Andere locatie maar sta je hier? Nee, dat is hem ook niet. [table=header] Tip: Je moet op Bohan zoeken [/table] Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Hier.. Tijdens de missie Clocking Off. Reageren
PrioX Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Hier.. Tijdens de missie Clocking Off. De missie is correct. Alleen de SnapMap niet :$ Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 (bewerkt) Ik dacht zo ongeveer hier Bewerkt: 7 maart 2011 door Mr.Niko-Bellic Reageren
PrioX Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Hier.. Tijdens de missie Clocking Off. Ik dacht zo ongeveer hier Jullie zitten beide erg dichtbij. Alleen de SnapMap klopt nog steeds niet :$ [table=header] Tip: Lees de beschrijving op WikiGTA [/table] Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Ik zie staan dat je naar de pier van Bohan moet rijden. Dus denk dat;o KWeet eigenlijk niet of het een pier is waar ik nu zit, maar tis een gokje; KLIK Reageren
PrioX Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Ik zie staan dat je naar de pier van Bohan moet rijden. Dus denk dat;o KWeet eigenlijk niet of het een pier is waar ik nu zit, maar tis een gokje; KLIK Sorry die kan ik niet goed rekenen. Het is namelijk een rots Reageren
PrioX Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Hier Deze ligt dichterbij dan de andere SnapMaps. Het is namelijk hier. De volgende vraag is voor Tommy-Vercetti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.