Jacky-2007 Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Volgende vraag: • Als ik voor me kijk zie ik een weg en in de verte een toren, waarschijnlijk van een kerk • Als ik links kijk zie ik ook een lange weg en in de verte industrie • Als ik rechts kijk zie ik veel hoogbouw en ook laagbouw • Als ik achter me kijk ie ik een groen-blauw huis met daarvoor een telefoonpaal waar vlaggetjes aan vast zijn gemaakt in de kleuren van de Italiaanse vlag Extra tip: • Als ik schuin links kijk zie ik een medical center Waar sta ik? Veel succes! Ongeveer op het kruispunt van Schneider Ave en Babbage Drive in Alderney? Hier? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 Volgende vraag: • Als ik voor me kijk zie ik een weg en in de verte een toren, waarschijnlijk van een kerk • Als ik links kijk zie ik ook een lange weg en in de verte industrie • Als ik rechts kijk zie ik veel hoogbouw en ook laagbouw • Als ik achter me kijk ie ik een groen-blauw huis met daarvoor een telefoonpaal waar vlaggetjes aan vast zijn gemaakt in de kleuren van de Italiaanse vlag Extra tip: • Als ik schuin links kijk zie ik een medical center Waar sta ik? Veel succes! Ongeveer op het kruispunt van Schneider Ave en Babbage Drive in Alderney? Hier? Correct, volgende is voor jou Jacky! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Ik ben bol, maar niet dik Je krijgt natte voeten als je mij bezoekt Je ziet me alleen in Dukes, nergens anders Wie of wat ben ik? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 (bewerkt) Ik ben bol, maar niet dik Je krijgt natte voeten als je mij bezoekt Je ziet me alleen in Dukes, nergens anders Wie of wat ben ik? Ben je The Monoglobe? EDIT : bassieboy35 was me voor Bewerkt: 6 november 2011 door MostWantedKid Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Het scheelt weinig, maar bassieboy was inderdaad eerder. Allebei hadden jullie het antwoord goed. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 1. Ik lig in het gras 2. Ik besta uit een tekst Rara wie ben ik? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Dat is niet wat ik zoek, maar het had gekunt . Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 De tekst op het gras naast de zuidelijke landingsbaan op Francis International Airport. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Jep ,volgende voor jouw . Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 1. Ik lig in het gras 2. Ik besta uit een tekst Rara wie ben ik? De tekst op het gras Ja, dat is echt wel een instinkertje, hoor... Wel een goeie. Ben benieuwd naar de vraag van Tommy-Vercetti. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Oke mijn vraag: * Ik heb geen naam. * Ik word twee keer aangevallen. * Ik lig in Zuid Algonquin. Reageren
PrioX Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Het bouwterrein van Yusuf Amir? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.