MostWantedKid Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2011 (bewerkt) Next : Waarom heet de wijk Purgatory zo volgens Packie? Bewerkt: 28 november 2011 door MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2011 De inwoners van die wijk waren bang voor de Ierse Mobster en daardoor de mensen hun huizen niet verlaten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2011 De inwoners van die wijk waren bang voor de Ierse Mobster en daardoor de mensen hun huizen niet verlaten? Goed, volgende voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2011 Een vrij makkelijke: Hoe werd Micheal Keane (bewust geen link gebruikt) vermoord? Als het mogelijk is ook de naam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2011 Een vrij makkelijke: Hoe werd Micheal Keane (bewust geen link gebruikt) vermoord? Als het mogelijk is ook de naam. Word doodgeschoten door Luis Lopez dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2011 Hij is ook aanwezig bij de bankoverval in Chinatown. Helaas loopt dit niet goed voor hem af. Wanneer Packie en zijn oudere broer Derrick een discussie hebben, wordt hij door een gun club member neergeschoten. Bron: WikiGTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2011 Een vrij makkelijke: Hoe werd Micheal Keane (bewust geen link gebruikt) vermoord? Als het mogelijk is ook de naam. Word doodgeschoten door Luis Lopez dacht ik. Nee Hij is ook aanwezig bij de bankoverval in Chinatown. Helaas loopt dit niet goed voor hem af. Wanneer Packie en zijn oudere broer Derrick een discussie hebben, wordt hij door een gun club member neergeschoten. Bron: WikiGTA Jep dat is goed , hij was inderdaad letterlijk over te nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2011 Waar ben ik? als ik naar het noorden kijk zie ik een stilstaand oog als ik naar het oosten kijk zie ik een stuk land met bomen als ik naar het zuiden kijk zie ik water als ik naar het westen kijk zie ik hoge gebouwen Ik wil mijn exacte locatie weten via een SnapMap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2011 Ik denk dat dit toch wel erg dicht in de buurt komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2011 Ik denk toch Hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klopt Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2011 (bewerkt) Waar kom je Miesjel tegen in GTA IV? Bewerkt: 29 november 2011 door Klopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2011 Waarom denkt iedere n00b die hier een account aanmaakt dat diegene gelijk een vraag kan stellen? Lees de eerste post eens, PrioXCoMBo is aan de beurt. >>> Door Hanneswasco: Waarom denk jij dat je hier elke nieuwkomer zo mag afsnauwen? In het vervolg mag je nieuwe leden met respect behandelen en ze vriendelijk op hun fouten wijzen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2011 Ik denk dat dit toch wel erg dicht in de buurt komt. Je zit heel dicht in de buurt. Maar het is niet mijn exacte locatie. :$ Ik denk toch Hier. Je SnapMap werkt niet, ik zie namelijk geen marker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2011 Oh nog een keer dan maar Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2011 Oh nog een keer dan maar Click here to view the SnapMap Nee, dat is helaas niet juist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.