MostWantedKid Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2011 (bewerkt) Hier? Klik. Bewerkt: 29 november 2011 door MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2011 Laatste bericht voor vandaag. Nee, dat is helaas ook fout. [table=header]Tip: Ik heb het gevoel of dat ik over het water loop [/table] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2011 Hier dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2011 Hier dan? Dat is goed, volgende vraag voor @Guardian1980! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2011 Naar welke windrichting ik ook kijk, overal zie ik lucht. Waar sta ik? Ik wil geen Snapmap, maar een hele duidelijke omschrijving Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2011 Sta je op de top van de Rotterdam Tower? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2011 Sta je op de top van het Vrijheidsbeeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2011 Sta je op de top van de Rotterdam Tower? Helemaal goed, hij is voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2011 Ook nog goed ook, was een wilde gok. Volgende vraag: Welke motorclub heeft een band met Elizabeta Torres? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2011 The Lost MC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2011 Ik gok toch op de Uptown Riders Motorcycle Club. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2011 (bewerkt) Een goeie gok, volgende voor jou. EDIT : Daar bedoel ik mee dat PrioX hem goed heeft Bewerkt: 6 december 2011 door MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2011 Waar ben ik? in het noorden heb ik een prachtig uitzicht over een meer in het oosten heb ik een gebouw naast me in het zuiden zie ik hoge gebouwen in het westen zie ik een haven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2011 Hierzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2011 Hierzo Nee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.