MostWantedKid Geplaatst: 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2011 Hier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2011 Nee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2011 (bewerkt) Click here to view the SnapMap deze ? Ik kan me herineren daar een meertje lag Bewerkt: 21 december 2011 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2011 Click here to view the SnapMap deze ? Ik kan me herineren daar een meertje lag Nee. Bij het eerst volgende foute antwoord zal ik een tip geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2011 Hiero? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2011 Hiero? Nee. [table=border] Tip: Misschien dat ik er in het vervolg kan gaan barbecueën. [/table] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2011 Maybe...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2011 Maybe...? Nee, dat is hem ook niet. Hoe kom je erbij dat je daar kan barbecueën? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2011 (bewerkt) Kun je in een park niet barbeceën dan? ^^ (Ik post hier zo wel een andere oplossing ;3 ) Hier bovenop de Majestic? Onder mij: en waar is dat prachtige meer in het Noorden dan? (als het de Jacuzzi is, is het een faal ) PrioX heeft me net gemeldt dat mijn antwoord juist is, sorry bassie >:3 Bewerkt: 21 december 2011 door Phoenyxar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2011 Natuurlijk barbecue je hier: Click here to view the SnapMap! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2011 Kun je in een park niet barbeceën dan? ^^ (Ik post hier zo wel een andere oplossing ;3 ) Hier bovenop de Majestic? Onder mij: en waar is dat prachtige meer in het Noorden dan? (als het de Jacuzzi is, is het een faal ) PrioX heeft me net gemeldt dat mijn antwoord juist is, sorry bassie >:3 De volgende vraag is voor @Phoenyxar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2011 Oké dan, een typische vraag voor mij, maar deze is nog 'makkelijk': -Geef alle badging van op de Admiral Ja, alle - het is niet zo veel hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 (bewerkt) Achterkant - Dundreary Admiral met Dundreay logo in het midden. Voorkant - Dundreary logo met Dundreary letters bovenop de grille. Zijkanten - Admiral met 3 soort van sterretjes erbij ofzo Bij de wielkasten vanvoor. Bewerkt: 31 december 2011 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 Okej, dat is dus juist... dat heeft echt veel te lang geduurt, waar is de rest van het forum heen? >>> Door Guardian1980: Ik vrees dat de meeste andere leden, mijzelf incluis, afhaken bij dit soort vragen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 Eerst volgende mag een vraag stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.