myron.b Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 Wat is de Exacte locatie van de motorwinkel in Alderney? (dus op snapmap ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 Snel antwoord! Jou beurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 Je ziet me maar in een gebied Ik heb een groen truitje aan De motor is mijn favoriete voertuigen Wie ben ik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2012 Badman? Of gaat het hier niet om een bijfiguur? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2012 (bewerkt) Badman? Of gaat het hier niet om een bijfiguur? Het gaat hierover een NPC. En met NPC bedoel ik een voetganger. Bewerkt: 4 januari 2012 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2012 Patrick McReary ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2012 Patrick McReary ? Nee, dat is hem niet. Je ziet Packie namelijk in meer gebieden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2012 Marnie Allen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2012 (bewerkt) Nee, dat is onjuist. Vergeet niet: Het gaat hierover een NPC. En met NPC bedoel ik een voetganger. Laatste bericht voor vandaag! Bewerkt: 4 januari 2012 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2012 Toen had jij er alleen 'Het gaat hierover een NPC' staan. Maybe, Eddie Low? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2012 Toen had jij er alleen 'Het gaat hierover een NPC' staan. Maybe, Eddie Low? Klopt, ik had er alleen NPC staan. Maar toen ik het zag heb ik het meteen veranderd (uurtje later, mijn excuses) :$ . Maar Eddie Low is niet het juiste antwoord. [table=border] Tip: Ik en me vrienden bevinden zich in Alderney.[/table] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2012 johnny Klebitz? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2012 johnny Klebitz? Fout! Johnny Klebitz is geen NPC. Maar je zit wel in de goede richting. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2012 Jimmie Fitzgerald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.