PrioX Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2012 (bewerkt) Fout. Denk aan deze tip: Het gaat hierover een NPC. En met NPC bedoel ik een voetganger. Het is iemand die je niet in missies ziet. Hij en al zijn vrienden zie je over straat rijden/lopen. Je ziet ze alleen in een bepaald gebied in Alderney. Ze rijden op Zombies. Nog een toevoeging: Ze hebben groene truitjes aan. Eigenlijk is het gewoon even zoeken in het spel zelf. Bewerkt: 5 januari 2012 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2012 Gunthugs. M.C Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2012 Gunthugs. M.C Eindelijk, dat antwoord zocht ik! De volgende vraag is voor @Tommy-Vercetti! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2012 Welke auto verwijst naar Britische jongeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2012 Welke auto verwijst naar Britische jongeren? Ruiner? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2012 De Chavos? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2012 Wauw. Dat duurde lang. Volgende voor Haruhu Suzumiya Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2012 Damn! Ik wil graag een foto van een dier dat je normaal niet in een grote stad tegenkomt. Je kan het verscheidene malen in de game zien . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2012 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2012 Meeuwen heb ik hier en in Eindhoven vaak zat gezien hoor, dat is hem niet . Het is een dier dat je na het verzamelen van de Flying Rats (oh kut daar geef ik een mogelijk antwoord weg) en de Seagulls nog steeds kan zien ^^. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2012 Derek The Dodo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2012 Die is niet ingame te zien Mitchy, dat is het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2012 Ratten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2012 Kakkerlakken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2012 Fout beide. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.