Nissan Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 (bewerkt) -Fuck die is al genoemd ._.- Bewerkt: 22 augustus 2012 door Haruhi_Suzumiya Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Nog één hint dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Nog één hint dan? Vooruit: Ik heb al gezegd dat yin en yang staan voor slecht en goed. Bedenk je nu welke plek in LC staat voor al het kwaad en wat dan daarin het goede is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Ik heb geen flauw idee en dit is ook een wilde gok. Het huis van Gracie Ancelotti? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 (bewerkt) Is het de kapel (/kerkje) binnenin de Alderney State Correctional Facility? Billy Grey werd voor de deur van deze kapel (/kerkje) vermoord in de missie Get Lost. Bewerkt: 22 augustus 2012 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2012 Is het de kapel (/kerkje) binnenin de Alderney State Correctional Facility? We have a winner Prio, hij is voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2012 Dat was een pittige vraag. Vraag: Noem alle namen van de bruggen/tunnels die de eilanden met elkaar verbinden (Broker/Dukes, Bohan, Algonquin, Alderney, Charge Island en Colony Island). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2012 [table=header]Naam brug|Verbind.. Brooklyn Bridge|Brooklyn & Algonquin Algonquin Brigdge|Algonquin & Broker East Borough Bridge|Algonquin, Dukes, Bohan & Charge Island Dukes Bay Bridge|Dukes & Bohan Northwood Heights Bridge|Bohan & Algonquin Hickey Bridge|Algonquin & Alderney Leaper's Bridge|Algonquin & Colony Island[/table] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2012 [table=header]**[/table] Bijna goed. Ik mis er namelijk nog één. Daarnaast is de Brooklyn Bridge de Broker Brigde in GTA IV. Maar dat maakt niet uit. Dus ik zoek nog éé'n brug of tunnel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2012 [table=header]Naam brug|Verbind.. Brooklyn Bridge|Brooklyn & Algonquin Algonquin Brigdge|Algonquin & Broker East Borough Bridge|Algonquin, Dukes, Bohan & Charge Island Dukes Bay Bridge|Dukes & Bohan Northwood Heights Bridge|Bohan & Algonquin Hickey Bridge|Algonquin & Alderney Leaper's Bridge|Algonquin & Colony Island[/table] Dan voeg ik daar nog even de Booth Tunnel tussen Algonquin & Alderney aan toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2012 Ohh.. Helemaal vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2012 [table=header]**[/table] Dan voeg ik daar nog even de Booth Tunnel tussen Algonquin & Alderney aan toe. Helemaal goed, de volgende vraag is voor @Guardian1980! Dit keer niet zo moeilijk! :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gianlucavandervoet Geplaatst: 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2012 Al een paar dagen geen reacties... Zal ik maar een vraag stellen ( als hier nog gekeken wordt ) >>> Door Guardian1980: Er staat geen tijd voor het verzinnen van een nieuwe vraag, je kan iemand altijd een PB'tje sturen of een reactie plaatsen op het profiel om iemand er aan te herinneren dat hij/zij een nieuwe vraag mag stellen. Maar prima hoor, dat je een nieuwe vraag hebt gesteld <<< Waar zit Roman in het filmpje van de missie Crime and Punishment? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2012 (bewerkt) In een vuilniscontainer. Ik weet de maximum-wachttijd voor een nieuwe vraag niet uit het hoofd, dus geen idee of het mocht (ga even kijken...) Edit: 3 dagen geldt voor mocht de vragensteller niet reageren :3 Bewerkt: 2 september 2012 door Phoenyxar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gianlucavandervoet Geplaatst: 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2012 Ja je hebt hen goed ! jou beurt :)laten we deze quiz weer een beetje omhoog helpen, altijd leuk 3 dagen is het ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.