I MICK I Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Niko for the last time i will fuacking [/font] bowling with you . Ik heb hem in het spoilertje gedaan omdat het vloeken is , het is een gokje zeg het als het goed is Greetz Liberty-city10 Reageren
I MICK I Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Niko have you a time for helping with the business? Ik had een keer een sms'sje er van heb het verwijderd . Reageren
I MICK I Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Nee fout. Ik geef toe deze is lastig . Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 IK WEET HET BIG MOUTH PRICK Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Sorry ook niet. Nou ik heb gister op youtube gekeken en nadat die zegt your a funny guy whats your name again yokel? En niko zegt dan Big mouth Prick. Keep ya facts str8 Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Jouw vraag wat zegt niko op reactie als vlad zijn naam vraagt in de eerste missie van hem Mij antwoord: Big mouth Prick Youtube filmpje: http://ca.youtube.com/watch?v=uciCx6ANXdc Lijkt me overduidelijk dat ik gelijk had. Of het is Yokel Reageren
cj101 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Het is al een andere vraag hoor. Reageren
Rickcen Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hahaha maar je had wel gelijk hoor KronicSmoker187 :-) Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Het is al een andere vraag hoor. Ow ok wat is de vraag dan? Reageren
LangeDraak Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Het is al een andere vraag hoor. Ow ok wat is de vraag dan? Wat schrijft Roman in zijn smsje als je 10 fares hebt afgezet. Dit had je ook kunnen zien als je de moeite zou nemen om even terug te lezen Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Het is al een andere vraag hoor. Ow ok wat is de vraag dan? Wat schrijft Roman in zijn smsje als je 10 fares hebt afgezet. Dit had je ook kunnen zien als je de moeite zou nemen om even terug te lezen He? ik kan het niet lezen omdat er een beetje vaak Spatie is ingedrukt, nog een keertje graag? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.