Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 Civil Service Echt een geweldige commercial op de radio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2012 (bewerkt) Civil Service? Edit: Iemand was me voor... Bewerkt: 1 november 2012 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2012 Volgende vraag voor Phoenyxar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2012 (bewerkt) Een klassieke snapmap-vraag: Rarara, waar sta ik? Als ik naar het Zuiden kijk, zie ik:*Algonquin Bridge*GetaLife Building*Civilian CommiteeAls ik naar het Westen kijk, zie ik:*Een goedverlicht RON-logo Bewerkt: 3 november 2012 door Phoenyxar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2012 Sta je hier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2012 Nee, maar het scheelt niet veel (ook al omdat ik de zoekcirkel al vrij klein heb gemaakt van het begin ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Hier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Nee, maar het is niet zo ver af. Er zijn nu ook maar 2-3 mogelijke plaatsen meer over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Volgens mij moet het hier zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2012 Nee, dat is niet de plaats waar ik naar zoek (hoewel er wellicht meerdere plaatsen mogelijk kunnen zijn) Hint: mijn zicht wordt zowel voor het Noorden en Oosten belemmert door bomen (ook een kleine tip: naar het zuiden kijken is niet hetzelfde als "het bevindt zich ten zuiden van mij..." ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2013 Om de zoektocht weer verder te laten gaan doe ik nog een gokje... Hier? Hopelijk ben je de locatie zelf niet vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2013 Ok, mijn vraag: Hoe heet de moeder van Niko Bellic? momma bellic Milica Bellic >>> Door Hanneswasco: Je reageert op een bericht van meer dan 4 jaar geleden, ondertussen is er al lang op die vraag beantwoord en zijn er al vele nieuwe vragen gesteld. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2013 Om de zoektocht weer verder te laten gaan doe ik nog een gokje... Hier? Hopelijk ben je de locatie zelf niet vergeten. BAAAM! Ja dat is het! Bedankt om toch nog verder te zoeken naar de locatie, het is een "veeleisende" vraag, maar jij hebt hem, volgende vraag boor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Een zoekertje: In welk stadsdeel ligt de straat 'Sundance Street'? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Broker. Heb er speciaal even de kaart van IV erbij gepakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.