PrioX Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Broker. Heb er speciaal even de kaart van IV erbij gepakt. Klopt, het liefst had ik ook nog gehoord dat hij in South Slopes ligt. Volgende vraag voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Iemand anders mag van mij een vraag doen. Bedankt voor het zeggen Foreigner97! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 noem 3 dingen die niko kan oprapen op straat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Geld, wapens, en armor. Geen probleem Myron, vind het altijd jammer dat zulk soort dingen doodbloeden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 ik zat eigenlijk te denken aan mobieltje, sigaret en koffiebeker, maar goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 In een missie van Roman moet je een persoon ophalen genaamd Jermaine. In de missie vertelt Jermaine iets wat niet waar is. Wat is dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 "this garage is supposed to be closed" dit klopt niet, want voor, tijdens en na de missie staat de deur wagenwijd open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Volgens mij zegt 'ie net iets anders, maar het komt op het zelfde neer. Jouw beurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 wat zijn een 'steed', 'stallion' en 'pony' in de echte wereld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Stallion is een Ford Mustang, de Pony is een Savana (geen savanna) en de Steed een 1992-1996 Ford Econoline delivery truck. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 oh, ik moet echt duidelijker zijn, dit keer bedoelde ik dat het alledrie benamingen zijn voor paarden maar goed jij bent weer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Heeft me eeuwen zoekwerk gekost xD Zit niet zo in de paarden-business Anyway, Welke kleur heeft de Patriot die je moet stelen voor Stevie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Geel. Met de vlaggenpatroon die je soms op andere Patriots ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 (bewerkt) Ik had goud in gedachten, maar vergelijkend met een taxi is het inderdaad ook wat geel. Met andere woorden: your turn. Bewerkt: 5 januari 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Wat is de duurste auto in GTA IV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.