Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

Even een poging ondernemen:

  • Johnny's motor (Hellfury omdat de Hexer nog niet in GTA IV zat)
  • Impossible Trinity achievement
  • De diamanten
  • Je kan Johnny volgen en vermoorden als je wilt. Je ziet de uitgang die je moet nemen in Collector's Item (TLAD)
  • Een deel van een cut scene uit Collector's Item, waarbij Niko en Johnny elkaar ontmoeten (TLAD)
  • De ongeveer gelijke cut scene, waarin de deal zich afspeelt uit Collector's Item (TLAD) en Not so Fast (TBoGT)
  • De PMP 600 rond het museum met unieke grill
  • Isaac Roth die zich verbergt onder een tafeltje in het museum. (hoewel hij in TBoGT bewusteloos wordt geslagen door Luis)

Link to comment
Delen op andere websites

Even een poging ondernemen:

  • Johnny's motor (Hellfury omdat de Hexer nog niet in GTA IV zat)
  • Impossible Trinity achievement
  • De diamanten
  • Je kan Johnny volgen en vermoorden als je wilt. Je ziet de uitgang die je moet nemen in Collector's Item (TLAD)
  • Een deel van een cut scene uit Collector's Item, waarbij Niko en Johnny elkaar ontmoeten (TLAD)
  • De ongeveer gelijke cut scene, waarin de deal zich afspeelt uit Collector's Item (TLAD) en Not so Fast (TBoGT)
  • De PMP 600 rond het museum met unieke grill
  • Isaac Roth die zich verbergt onder een tafeltje in het museum. (hoewel hij in TBoGT bewusteloos wordt geslagen door Luis)

Dat laatste vind in IV niet plaats. In IV staat Isaac rechtop, en vervloekt hij Ray Boccino en jammert om de dood van Mori Green. Er is nog 1 hele grote die je mist Svenie, je komt er letterlijk langslopen. Als je die vind, keur ik 't antwoord goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, dat is hem niet. Ik had wel gedacht dat 't niet zo moeilijk zou zijn :7.

Edit; Nee dat is 't niet ballas4life. Oke ik zal nog 1 hint geven: 't Is te vinden links van waar je met Niko spawned na de cutscene.

Bewerkt: door Haruhi_Suzumiya
Link to comment
Delen op andere websites

  • Johnny's motor (Hellfury omdat de Hexer nog niet in GTA IV zat)
  • Impossible Trinity achievement
  • De diamanten
  • Je kan Johnny volgen en vermoorden als je wilt. Je ziet de uitgang die je moet nemen in Collector's Item (TLAD)
  • Een deel van een cut scene uit Collector's Item, waarbij Niko en Johnny elkaar ontmoeten (TLAD)
  • De ongeveer gelijke cut scene, waarin de deal zich afspeelt uit Collector's Item (TLAD) en Not so Fast (TBoGT)
  • De PMP 600 rond het museum met unieke grill
  • Het raam waar Luis Lopez in staat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

links van Niko staan 3 grote dezelfde witte beelden die een beetje op mensen lijken( kunnen voor de drie personages staan?) , verder zou ik niet weten waar je langs moet lopen behhalve de lijken van Isaac's mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens de missie is het raam waar luis achter staat open en buiten de missies om is het dicht, zo kan je een beetje raden hoe luis missie verder gaat?

oke dit dus niet,

zijn het echt niet die 3 beelden, ik heb namelijk echt geen flauw idee wat je daar links zou moeten kunnen zien :cry: en ik hen daarvoor nog eens een stuk of 15 sites afgezocht

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

en ik hen daarvoor nog eens een stuk of 15 sites afgezocht

Misschien ingame eens gaan zoeken?

Ik doe een gokje... Is het de stijger waarop Luis omhoog klimt? :)

Jij zit zo dichtbij :7. Hij klimt erop in TBoGT, maar in IV ontbreekt het. Waar hij daarna doorheen klimt is er wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...