Jump to content

GTA IV quiz


Dutchy3010

Recommended Posts

Iets wat er niet is kan toch geen verwijzing zijn naar de Episodes? Wellicht heb ik de vraag verkeerd begrepen dan.

Het antwoord is "ongrijpbaar". Het is er dus wel ;).

het dakraam?

:D Het dakraam dat open staat (in IV) waar Luis doorheen klimt ja, dit zocht ik. Volgende vraag voor jou.

Link to comment
Delen op andere websites

yep dat is goed jij bent!

>>> Door Guardian1980: Het is niet de bedoeling dat je je vraag gaat veranderen nadat je hem eenmaal hebt gesteld. Daar waar je hem in had veranderd kan je een volgende keer gebruiken.<<<

ik weet het, had opeens een beter idee en dacht dat waarschijnlijk toch nog niemand het gelezen had, maar je was erg snel, gewoon stom van mij :muur: ,

maar aangezien jij de moeit hebt genomen om dit te schrijven, hoop ik dat je ook de moeite wil nemen voor eennieuwe vraag want je had het nog steeds goed!

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Ben je Kenny Petrovic?

In de singleplayer (wanneer je alleen speelt) hoor je veel over hem maar kom je hem nooit in het verhaal tegen. In de multiplayer (wanneer je niet alleen bent) zal je hem tegenkomen tijdens de co-op missies. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk, ik kom met een moeilijke waar ze zich allemaal op stuk bijten en die over máánden nog niet geraden is, komt daar PrioXCoMBo die zonder pardon het juiste antwoord met correcte uitleg neergooit... irri.gif

Hij is voor jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...