PrioX Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2013 Dan lijkt het me vrij logisch als het de ladder is waarmee Luis naar het dak gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2013 Som de verwijzingen naar de Episodes op die in Museum Piece te vinden zijn. Iets wat er niet is kan toch geen verwijzing zijn naar de Episodes? Wellicht heb ik de vraag verkeerd begrepen dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 het dakraam? als ik ingame moet gaan zoeken kan ik eerst de hele game op nieuw gaan spelen, niett heel nuttig voor 1 vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 Iets wat er niet is kan toch geen verwijzing zijn naar de Episodes? Wellicht heb ik de vraag verkeerd begrepen dan. Het antwoord is "ongrijpbaar". Het is er dus wel . het dakraam? Het dakraam dat open staat (in IV) waar Luis doorheen klimt ja, dit zocht ik. Volgende vraag voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 (bewerkt) Welke mensen moet je voor de Most Wanted zijmissie oppaken voor gta? Bewerkt: 14 januari 2013 door GrandTheftHaye Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 Freddy Paparo, Christov Mahonvic en Frederick Harrison Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 (bewerkt) yep dat is goed jij bent! >>> Door Guardian1980: Het is niet de bedoeling dat je je vraag gaat veranderen nadat je hem eenmaal hebt gesteld. Daar waar je hem in had veranderd kan je een volgende keer gebruiken.<<< ik weet het, had opeens een beter idee en dacht dat waarschijnlijk toch nog niemand het gelezen had, maar je was erg snel, gewoon stom van mij , maar aangezien jij de moeit hebt genomen om dit te schrijven, hoop ik dat je ook de moeite wil nemen voor eennieuwe vraag want je had het nog steeds goed! Bewerkt: 14 januari 2013 door GrandTheftHaye Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2013 Als je alleen bent zie je me niet, maar hoor je wel over mij. Als je niet alleen bent, kan je me wel zien. Wie/wat ben ik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2013 Cousin, lets go bowling! Roman Bellic? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2013 Okej, dit is een goede en moeilijke, want je kunt met het denken veel richtingen uit... De diamanten die nogal vaak durven terugkomen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2013 Beide antwoorden kan ik niet goedkeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2013 Ben je Kenny Petrovic? In de singleplayer (wanneer je alleen speelt) hoor je veel over hem maar kom je hem nooit in het verhaal tegen. In de multiplayer (wanneer je niet alleen bent) zal je hem tegenkomen tijdens de co-op missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2013 Ik denk, ik kom met een moeilijke waar ze zich allemaal op stuk bijten en die over máánden nog niet geraden is, komt daar PrioXCoMBo die zonder pardon het juiste antwoord met correcte uitleg neergooit... Hij is voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2013 ... Sorry. Vraag: Noem twee personages die in een ziekenhuis sterven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2013 Anthony Corrado, Jon Gravelli Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.