PrioX Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2013 Anthony Corrado, Jon Gravelli Jezus, dat was snel. Maar het antwoord is goed. Volgende vraag voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2013 wie heeft Liberty City gesticht en in welk jaar was dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2013 Is het jaar "1609" juist? :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2013 ja, ik wil nu nog een persoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2013 H. Humboldt, 1609. Ik had blijkbaar maar een deel van de opgave gelezen :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2013 ja goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 Hier komt dan de vraag: Wat is er zo opmerkelijk (of uniek) aan de PEGI-richtlijnen van "GTA IV: The Lost and Damned?" En waarom is dit zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 Omdat in TLaD de enigste GTA is waarbij je geslachtsdelen kan zien? (In dit geval Thomas Stubbs III) Wat dus als opmerking is bijgegeven bij de leeftijdsgrens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 Ik denk dat de PEGI-norm "Full Male Nudity" heet. Maar buiten het ontbreken van de naam is het wel correct, volgende voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 Welke groep mensen raakt hun baan kwijt (niet door middel van ontslag) in de verhaallijn van The Ballad of gay Tony? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2013 Even een poging om weer wat leven in de brouwerij te brengen: De bodyguards van de mensen die je als Luis zijnde om zeep brengt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2013 Hmm, ik heb eigenlijk een groep in gedachten die ook echt te zien zijn tijdens het hele spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2013 Ik neem aan dat je niet op de enkele Joden doelt die met het verdwijnen van de diamanten geen werk meer hebben? Is ook niet louter TBoGT gebonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2013 Nee, ik doel ook niet op de groep Joden. Een tip geven is misschien een beetje lastig, maar vooruit ik zal het proberen. De plek waar je werklozen terug kan vinden is op dezelfde plek waar ze werkten in South Algonquin. EDIT: voor de duidelijkheid, het zuiden van Algonquin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2013 De bouwvakkers van Yusuf Amir? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.