Bassieboy35 Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2013 Dwayne Forge? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NeverMyWorld Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2013 Dwayne Forge? Nee, ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2013 Regels: Maximaal 3 posts per persoon per dag. Ik denk, ik ga het aantal posts van de afgelopen avond eens even turven: GloriousDa7 - 8 TalkingPear - 4 Heren, het lijkt me duidelijk dat dit niet de bedoeling is. Houd het een beetje in de gaten, het is niet de bedoeling dat dit een spamcontest wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2013 Luis Lopez? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NeverMyWorld Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2013 Regels: Maximaal 3 posts per persoon per dag. Ik denk, ik ga het aantal posts van de afgelopen avond eens even turven: GloriousDa7 - 8 TalkingPear - 4 Heren, het lijkt me duidelijk dat dit niet de bedoeling is. Houd het een beetje in de gaten, het is niet de bedoeling dat dit een spamcontest wordt. Oke, ik zal er op letten, maar aangezien ik de vraag heb gesteld moet ik wel reageren op de antwoorden, als ik dan al op 1 dag 3 posts heb gemaakt mag ik volgens de regels niks meer zeggen. Echter wil je toch wel dat er een beetje snelheid in het spel blijft neem ik aan? Maar als je telkens weer tot te volgende dag moet wachten word het ook een zootje. Dit is mijn mening maar ik zal op mijn posts letten. Luis Lopez? Nee, ook fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2013 Oke, ik zal er op letten, maar aangezien ik de vraag heb gesteld moet ik wel reageren op de antwoorden, als ik dan al op 1 dag 3 posts heb gemaakt mag ik volgens de regels niks meer zeggen. Echter wil je toch wel dat er een beetje snelheid in het spel blijft neem ik aan? Maar als je telkens weer tot te volgende dag moet wachten word het ook een zootje. Dit is mijn mening maar ik zal op mijn posts letten. Nee, het is de bedoeling dat je in 1 post op meerdere gokken antwoord. Of als het echt moet kun je nog altijd om iemands profiel terecht om een bevestiging te geven. Btw. Manny Escuela? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NeverMyWorld Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2013 (bewerkt) Oke, ik zal er op letten, maar aangezien ik de vraag heb gesteld moet ik wel reageren op de antwoorden, als ik dan al op 1 dag 3 posts heb gemaakt mag ik volgens de regels niks meer zeggen. Echter wil je toch wel dat er een beetje snelheid in het spel blijft neem ik aan? Maar als je telkens weer tot te volgende dag moet wachten word het ook een zootje. Dit is mijn mening maar ik zal op mijn posts letten. Nee, het is de bedoeling dat je in 1 post op meerdere gokken antwoord. Of als het echt moet kun je nog altijd om iemands profiel terecht om een bevestiging te geven. Btw. Manny Escuela? Lijkt me nog steeds onhandig, indien iemand dan een reactie op het profiel heeft en hij/zij wil nog een poging wagen kan hij namelijk een dubbelpost maken, en zover ik het weet zijn die tegen de regels. Manny is ook fout. Misschien een tip? Hij verschijnt niet buiten de cutscenes. Bewerkt: 6 februari 2013 door GloriousDa7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2013 Ray Boccino? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2013 Het interesseert mij geen biet hoe je het wilt doen, maar ook als vragensteller en antwoorden-goed-of-fout-keurder (is geen woord, maar dat boeit niet) heb je je aan een paar simpele regeltjes te houden. End of discussion. M'n PB-inbox staat natuurlijk wel voor je open als je daar behoefte aan hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2013 Gerald McReary? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2013 Jacob Hughes, oftewel Little Jacob? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NeverMyWorld Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2013 (bewerkt) Nee, alles tot nu toe fout. Bewerkt: 7 februari 2013 door GloriousDa7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2013 Is het misschien Darko Brevic? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NeverMyWorld Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2013 Nee ook Darko niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2013 Niko Bellic zelf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.