Jump to content

GTA IV quiz

Dutchy3010

Recommended Posts

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.

Ik denk, ik ga het aantal posts van de afgelopen avond eens even turven:

GloriousDa7 - 8

TalkingPear - 4

Heren, het lijkt me duidelijk dat dit niet de bedoeling is. Houd het een beetje in de gaten, het is niet de bedoeling dat dit een spamcontest wordt.

Delen op andere websites

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.

Ik denk, ik ga het aantal posts van de afgelopen avond eens even turven:

GloriousDa7 - 8

TalkingPear - 4

Heren, het lijkt me duidelijk dat dit niet de bedoeling is. Houd het een beetje in de gaten, het is niet de bedoeling dat dit een spamcontest wordt.

Oke, ik zal er op letten, maar aangezien ik de vraag heb gesteld moet ik wel reageren op de antwoorden, als ik dan al op 1 dag 3 posts heb gemaakt mag ik volgens de regels niks meer zeggen. Echter wil je toch wel dat er een beetje snelheid in het spel blijft neem ik aan? Maar als je telkens weer tot te volgende dag moet wachten word het ook een zootje. Dit is mijn mening maar ik zal op mijn posts letten.

Luis Lopez? :)

Nee, ook fout

Delen op andere websites

Oke, ik zal er op letten, maar aangezien ik de vraag heb gesteld moet ik wel reageren op de antwoorden, als ik dan al op 1 dag 3 posts heb gemaakt mag ik volgens de regels niks meer zeggen. Echter wil je toch wel dat er een beetje snelheid in het spel blijft neem ik aan? Maar als je telkens weer tot te volgende dag moet wachten word het ook een zootje. Dit is mijn mening maar ik zal op mijn posts letten.

Nee, het is de bedoeling dat je in 1 post op meerdere gokken antwoord. Of als het echt moet kun je nog altijd om iemands profiel terecht om een bevestiging te geven.

Btw. Manny Escuela?

Delen op andere websites

Nee, het is de bedoeling dat je in 1 post op meerdere gokken antwoord. Of als het echt moet kun je nog altijd om iemands profiel terecht om een bevestiging te geven.

Btw. Manny Escuela?

Lijkt me nog steeds onhandig, indien iemand dan een reactie op het profiel heeft en hij/zij wil nog een poging wagen kan hij namelijk een dubbelpost maken, en zover ik het weet zijn die tegen de regels.

Manny is ook fout. Misschien een tip? Hij verschijnt niet buiten de cutscenes.

Bewerkt: door GloriousDa7
Delen op andere websites

Het interesseert mij geen biet hoe je het wilt doen, maar ook als vragensteller en antwoorden-goed-of-fout-keurder (is geen woord, maar dat boeit niet) heb je je aan een paar simpele regeltjes te houden. End of discussion.

M'n PB-inbox staat natuurlijk wel voor je open als je daar behoefte aan hebt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...