NeverMyWorld Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2013 Nope. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2013 John Gravelli? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NeverMyWorld Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2013 John Gravelli? Ding, Ding, DingKlopt helemaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2013 In één van de Episodes from Liberty City komt een cutscene voor waarin een naakte man te zien is. Noem: De missie waarin je de cutscene ziet De persoon die je naakt ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2013 Thomas Stubbs, met Politics. In The Lost and Damned trouwens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2013 (bewerkt) Moet echt moeilijkere vragen verzinnen. Jouw beurt Phoenyxar Bewerkt: 11 februari 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2013 Okej dan: Hoeveel Projects zijn er te vinden in héél Liberty City? Daarmee bedoel ik het aantal gebouwen, niet het aantal daadwerkelijke wijken met de naam "Project". Ik ga morgen mijn antwoord nog eens controleren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2013 7 projects? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2013 Dat is toch wel wat weinig. Denk er aan, ik bedoel het aantal gebouwen dat onder "Projects" vallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2013 Ik kom uit op 45. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2013 Ik zie toch niet snel een fout dus het lijkt mij correct (zelfs met locaties en al!) Volgende voor jou Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2013 Sorry dat het zolang heeft geduurd voordat er een nieuwe vraag verscheen. Maar hier heb ik er een! Wie was in de jaren 90 een Crack Cocaine Baron volgens zijn LCPD Database Record? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2013 Dwayne Forge? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2013 Dwayne Forge? Dat is juist! De volgende vraag is voor @Foreigner97! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2013 Wie is dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.