Phoenyxar Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 een gokje zelfde snelheid misschien Klopt niet. em allemaal 5 versnellelingen? Niet wat ik zoek. Ik zoek iets dat enkel deze 3 vierdeurs hebben :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 Een gok: een speciale kleur? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 Een derde remlicht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 misschien dat als je in een van die drie rijd dat dan voornamelijk de andere 2 spawnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2013 Een gok: een speciale kleur? Me niet opgevallen. Een derde remlicht? Niet echt uniek. misschien dat als je in een van die drie rijd dat dan voornamelijk de andere 2 spawnen? Een theorie die ik graag wil testen maar ik betwijfel het. Laatste post voor vandaag dan maar, dan even een cryptisch tipje: "Iets uniek is het waard om er velen van te zoeken." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 (bewerkt) ze lijken op elkaar? (ik heb geen goede antwoorden meer...) >>> Door Hanneswasco: Als je geen 'goed' antwoord meer hebt antwoord je best gewoon niet..<<< Bewerkt: 19 februari 2013 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 door in deze auto's te rijden spawnt de infernus meer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 (bewerkt) ze hebben alledrie een speciale uitvoering? het zei in eflc of bij gangs Bewerkt: 19 februari 2013 door iwantgta5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 door in deze auto's te rijden spawnt de infernus meer? Dat klopt voor zover ik weet niet. ze hebben alledrie een speciale uitvoering? het zei in eflc of bij gangs Al warm, maar toch niet helemaal wat ik zoek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 ze komen alle3 als modified gang car voor? lastige vraag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 Dat is niet geheel correct. De DF8-90 heeft geen gang-variant. Daarbij zijn er vrij veel vierdeurs met een gang-variant. Maar jullie zoeken al in de juiste richting! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 Ze hebben allemaal 3 verschillende versies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2013 Het zijn inderdaad de enige vierdeurs met 3 (of in het geval van de Schafter: 4/5) verschillende varianten te vinden in Liberty City! Volgende voor jou, Pear! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2013 Deze is niet al te moeilijk, Liberty City is gebaseerd op New York. Waar is Alderney op gebaseerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2013 New Jersey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.