Tommie59 Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2013 (bewerkt) It is based on the Manhattan Bridge suspension bridge in New York City' date=' with noticeable omissions of the arches between the two halves of each tower on the bridge. Its location more closely approximates the Queensboro (59th Street) Bridge.[/quote']Dat bevestigd dus wat ik zeg. Maar ik wil niet lullig doen, TalkingPear mag de vraag wel stellen dan, maar ik denk dat je een fout hebt gemaakt mijn fout voor een deel als ooit nog een vraaag mag stellen doe ik het niet meer over bruggen! en nog voor de vraag Phil Bell Bewerkt: 26 februari 2013 door iwantgta5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2013 Klopt, jij mag de volgende vraag bedenken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2013 noem drie nachtclubs in liberty city ps: ik ben over mn posts heen voor vandaag dus ik kan morgen pas weer zeggen of het goed of fout is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2013 ps: ik ben over mn posts heen voor vandaag dus ik kan morgen pas weer zeggen of het goed of fout is Wel jammer dat je het pas door hebt bij post #5. Ontopic: Bahama Mamas, Club Liberty en Maisonette 9 (Hoewel die er in IV nog niet is) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2013 ps: ik ben over mn posts heen voor vandaag dus ik kan morgen pas weer zeggen of het goed of fout is Wel jammer dat je het pas door hebt bij post #5. Ontopic: Bahama Mamas, Club Liberty en Maisonette 9 (Hoewel die er in IV nog niet is) eigenlijk had ik in gedachte Bahama Mamas,Hercules,en Maisonette 9 maar ik reken hem goed volgende voor Guardian1980 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2013 Welke website moet je bezoeken om een gezocht persoon te worden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2013 www.littlelacysurprisepageant.com Kinder***** site die als val word gebruikt door de LCPD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2013 Correct. Het is trouwens geen val van de LCPD, maar een site die verboden is te bezoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2013 Proberen ze daarmee niet pedofielen op te pakken... Volgens mij zegt de politie scanner ook iets in de zin van: Sexual deviant trying to get acces to explicit images... Of iets dergelijks.. Anyway: In hoeveel missie's kun je een Sanchez vinden, Zowel ervoor als erna of gedurende missie.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2013 1? de laatste missie waarmee je dr in de heli moet springen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2013 Je kan na elke missie een sachez vinden, 89 dus? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2013 2 Out of the Commision Truck Hustle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2013 Proberen ze daarmee niet pedofielen op te pakken... Volgens mij zegt de politie scanner ook iets in de zin van: Sexual deviant trying to get acces to explicit images... Of iets dergelijks.. Anyway: In hoeveel missie's kun je een Sanchez vinden, Zowel ervoor als erna of gedurende missie.. Ik bedoel, je kan toch na elke missie een sancheze hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2013 2 Out of the Commision Truck Hustle Dit dus, Met erna bedoelde ik dat hij na de missie voor Niko zijn neus spawnt.. Volgende voor PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2013 (bewerkt) Welk personage wordt dood gereden in Little Italy? Bewerkt: 8 maart 2013 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.