Bassieboy35 Geplaatst: 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2013 Als ik de naam goed onthouden heb, was dit het random character Jeff. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2013 Dat is juist! Volgende vraag voor @Bassieboy35! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2013 Dankje, ik weet momenteel geen vraag dus de eerstvolgende mag een vraag maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2013 Waar is niko geboren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2013 joegoslavie, of servie. een van de twee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2013 Servië, het voormalige Joegoslavië, correct dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2013 (bewerkt) noem alle voertuigen die beginnen met een S. (zowel de originele GTA 4 Als EFLC) Bewerkt: 10 maart 2013 door ballas4life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2013 Regels: Houdt je vragen enigzins simpel. Dus geen waslijsten verzoeken... En een lijstje kopiëren van de Wiki kunnen we allemaal wel. Verzin even iets anders alsjeblieft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2013 wat betekent algonquin volgens de oorspronkelijke amerikanen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2013 Als ik me niet vergis was dit de stam indianen die daar (New York) woonden voor de Nederlanders er een kolonie stichtten/het gebied overkochten voor een appel en een ei. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2013 ja, maar, als ik me niet vergis () vroeg ik wat het woord volgens hun betekende. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2013 Iets in de zin van 'wij zijn familie'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2013 nee, niet echt, nee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2013 Elk van de verschillende Native American volken op de Ottawa rivier vallei van Quebec en Ontario. (ik weet het de vertaling is een beetje (...) maar beter dan waneer ik het zelf doe) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2013 Het zou de native-american naam zijn voor een plek waar je wolkenkrabbers kan bouwen oid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.