Nissan Geplaatst: 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2013 De Algonquin waren een groep indianen die in de Great Lakes woonden. Ondertussen zijn ze verhuist naar Quebec, in Canada. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2013 ja, het is de naam voor 'een plek om veel wolkenkrabbers te bouwen'. guardian is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2013 Ik werd er terecht op gewezen dat ik deze quiz was vergeten. Bij deze geef ik de beurt door aan Phoenyxar, in de hoop dat hij een leuke uitdagende kan bedenken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2013 Eigelijk wou ik de Quiz gewoon weer aanzwengelen :$ >>> Door Guardian1980: <<< Welk voertuig is in beide uitbreidingen aanwezig... maar toch eigenlijk niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2013 De Tampa? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2013 Ja dat is hem, laat de IV Quiz dus maar weer uitbreken! Volgende voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2013 Excuses voor de wachttijd. herinnerde mij aan de quiz. Hoe heet de garage waar je de voertuigen van Stevie's Car Theft naartoe moet brengen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2013 Deze wordt "Stevie's garage" genoemd, maar er staat ook heel groot "S&M Auto Sales" op de gevel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2013 Dat is juist. Volgende vraag voor @Guardian1980! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2013 Liberty City is gebaseerd op 4 van de 5 boroughs die samen de stad New York vormen. Welke borough komt niet terug in Liberty City? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2013 Manhattan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2013 Brooklyn, Queens, Bronx, Manhattan, en Staten Island. Staten Island is degene die ontbreekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2013 Helemaal goed H_S, hij is voor jou. Manhattan? Algonquin is gebaseerd op Manhattan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2013 Dankuwel. Wanneer word in de game benadrukt dat roken in openbare gelegenheden tegen de wet is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2013 In de missie Hung Out to Dry? Als ik het mij goed kan herinneren hoor je een of andere controleur tegen Mickey, de barman van Comrades zeggen dat roken in een bar een misdrijf is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.