Tommie59 Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2013 Waar hangt de langste ladder van Liberty City? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2013 Op de Rotterdam tower? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2013 nope , dat is niet de langste in IV ( misschien wel in TBOGT maar hier doel ik ergens anders op) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2013 Is het misschien in de Pavillion Towers in Dukes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2013 (bewerkt) dat is misschien wel goed. volgende voor phoenyxar Bewerkt: 29 juni 2013 door iwantgta5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2013 Ik sta op het kruispunt van "H & B", voor welk groot (en vrij iconisch) gebouw sta ik nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2013 De lc24 tower? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2013 Dat is zekers een vrij iconisch gebouw, maar niet hetgene dat ik zoek. Tip: Wie al eens de Taxi neemt snapt de vraag sneller! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2013 (bewerkt) Op het kruispunt van Hemitite Street en Burlesque staat een gebouw met een metro ingang naar Easton station? daar hangt een advertentie van Weazel News; die staan ook op sommige taxi's. Bewerkt: 1 juli 2013 door iwantgta5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2013 Ja, aan de kruising van Hematite en Bismarck ligt Grand Euston Terminal, goed genoeg. Volgende voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2013 ik sta op het Statue of happiness en kijk in ongeveer noordwestelijke richting, wat zie ik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2013 Een kapotte schip ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2013 De Alderney State Correctional Facility, oftewel de gevangenis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2013 De lucht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 De Alderney State Correctional Facility, oftewel de gevangenis. thats right volgende voor Guardian1980! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.