GrandTheftHaye Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 De Alderney State Correctional Facility, oftewel de gevangenis. thats right volgende voor Guardian1980! Ik protesteer: Als je bovenop het Statue of Happiness staat en je kijkt naar het noord westen kijk je over de gevangenis heen, daarom zou je lichtelijk naar beneden moeten kijken. Als je dus precies naar het noord westen kijkt zie je de lucht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 De Alderney State Correctional Facility, oftewel de gevangenis. thats right volgende voor Guardian1980! Ik protesteer: Als je bovenop het Statue of Happiness staat en je kijkt naar het noord westen kijk je over de gevangenis heen, daarom zou je lichtelijk naar beneden moeten kijken. Als je dus precies naar het noord westen kijkt zie je de lucht. ik bedoel het observatieplatform slimbo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2013 Tijdens de missie It's your Call moet je Roman naar een winkel brengen. Hoe is de naam van deze winkel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2013 (Spare parts) discount hardware? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2013 Correct. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2013 Sprunk is een frisdrank, maar kan voor nog 2 andere dingen gebruikt worden, welke? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2013 Die weet ik, van de week zat ik nog op de Sprunk website. Sprunk kan gebruikt worden om roest van je auto af te halen en om soort mosselen van de bodem van een schip weg te halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2013 Juist, had alleen niet verwacht dat die zo snel geraden werd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2013 (bewerkt) Bij hoeveel mensen kun je kiezen of je hun laat leven of dat je hun mag doden? Ook zou ik graag de namen indien bekend willen hebben. Bewerkt: 11 juli 2013 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2013 8, Ivan, Cherise, Clarence, PLaybay of Dwayne, Francis of Derick, Darko. 10, als je de keuze deal/revenge mee telt om Kate of Roman te laten vermoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2013 Ivan, Cherise, Clarence, Playboy X, Dwayne, Francis, Derrick en Darko zijn goed. Deal en/of Revenge tel ik niet mee, want daar heb je zelf geen keuze om iemand te vermoorden. Ik mis er nog 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Bledar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 (bewerkt) Nope. Ik zou een tip geven: Het is geen random character of belangrijk personage Bewerkt: 12 juli 2013 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Is het soms Alonzo uit de missie A Long Way to Fall? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2013 Dimayev uit Portrait of a Killer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.