Ymosky Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 Da's mooi! Hoeveel computers staan er in internetcafe TW@ in Northwood (Alqonquin)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 Hmm, eens proberen: 26? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 Hmm, eigenlijk best stom, ik was vergeten om op te schrijven hoeveel het er zijn :$ maar intussen nog ff nagekeken en 26 is fout! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 32 computers voor de klanten, plus eentje bij de receptie maakt 33 computers in totaal (je zou de kassa in het koffiehoekje ook mee kunnen tellen, maar dat vind ik wat ver gaan ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 Klopt helemaal, ik telde er ook 33 en die voor de klanten zijn nog netjes genummerd ook, dus dat is helemaal makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 En daar gaan we weer. - Ik sta tussen de 8ste en de 9de. - Ik ben benieuwd wat we het komende kwartier eten. - Je ziet het niet, maar ik zou lager kunnen. Laat zien op een snapmap waar ik sta. En als je de hints kunt uitleggen verdien je natuurlijk bonuspunten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Misschien een extra tip? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Hier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2013 Helaas Bassieboy35, je zit fout. Wat een extra tip betreft, we zijn pas 4 dagen onderweg. Maar aangezien het lekker cryptisch is, vooruit dan maar. A=1, B=2, C=3, enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2013 Misschien dan hier? -Tussen Hematite en Iodium -Je kunt de Cluckin bell zien liggen in de verte en de klok op de Terminal zien hangen. -Je staat boven Grand Euston Terminal, dus onder je zijn er nog een resum gangen te vinden Ik was al in deze richting aan het zoeken, maar ik vind mijn links nog steeds niet helemaal kloppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2013 Dat eerste klopt, de rest niet. En daarom is je gekozen lokatie ook fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2013 Hier dan? -Weer tussen Hematite en Iron. -Gelegen in The Meat Quarter (woordspeling) -Bovenop de kraan die in Frankfort Avenue staat, dus je kunt nog lager? Zelfs nog de grond in want er loopt denk ik ook nog een metrolijn onder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2013 De eerste twee kloppen, maar de laatste niet. Want als je op de kraan staat kan je naar beneden kijken. Je hebt dus nog niet de juiste locatie te pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2013 Poging #3 Ik verschuif de locatie even een steeg verder en dan sta ik boven een metrogang. Eerste 2 gelden nog steeds. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2013 Die is helaas niet goed; ondanks dat je elke schietpartij overleeft heb je geen superpowers die je in staat stellen door het asfalt te zakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.