Nissan Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 In de Maverick is een sticker aangebracht waarop staat dat de makers het niet echt interesseert of je neerstort of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 Volgende voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 In de missie Boulevard Baby komt Luis een vrouw tegen met wie hij seks heeft in de badkamer. Waar komen wij deze vrouw nog meer tegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 In The Lost and Damned is ze tijdens de missie Buyer's Market aanwezig op het feestje van Elizabeta. Daarnaast is ze dacht ik (in TBOGT) ook te zien wanneer de credits over het scherm rollen en we Jerry Kapowitz in beeld krijgen. (één van de dames die staat te dansen, al ben ik dit niet geheel zeker) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2013 Reken ik goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Welke waarschuwingen worden er in het nieuwe veiligheidsinitiatief van bedrijf Globe Oil gegeven met betrekking tot carpoolen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2013 Het meenemen van passagiers? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 Verdienstelijke poging. Het antwoord dat ik zoek bestaat echter uit vier waarschuwingen. Aangezien niemand blijkbaar weet waar te starten geef ik nog een tip mee: radio. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2014 We zullen dus alle radiozenders moeten gaan afluisteren tot we beet hebben? Damn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2014 Aangezien Svenie sinds vorig jaar niet meer online is gekomen en ook niet antwoord op mijn PB, mag hier ook een nieuwe vraag gesteld worden. De eerste die komt mag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2014 Wat hoort er op de puntjes te staan bij de volgende reclameboodschap? ...... is too long to wait for happiness Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2014 Shooting? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2014 Life. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2014 Nee, niet wat ik zoek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2014 "An eternity..."? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.