NickOwnage Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 Marnie Allen? Correct. Was wel een makkelijke, hé? Jij weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 Geef mij alle wagens met Aziatische tinten, niet te moeilijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 (bewerkt) Geef mij alle wagens met Aziatische tinten, niet te moeilijk. Kut vraag.. Hoeveel wagens? Mule is er een van. Edit: Sorry, ben ver over het limiet. Excuses.. Bewerkt: 19 april 2015 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2015 (bewerkt) Mule Blista (zowel oude als nieuwe variant) Dilettante Prairie Blazer Rebel + technical (maar is zelfde wagen eigenlijk) Asterope Ingot Intruder Stratum Warrener Elegy RH8 Futo Jester Kuruma Penumbra Sultan Beejay XL Fathom FQ2 Habanero Seminole Oracle 2 Zo zou het lijstje compleet moeten zijn volgens mij EDIT: Ohhh ik zit in GTA IV topic... mijn excuses Bewerkt: 21 april 2015 door Dragon__rage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2015 Fail ^^ OT: Mule, Jetmax, NRG-900, PCJ-600, Squalo, Tropic, Vader. Sanchez, Vincent, Dinghy. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2015 Fout! Gezien de vraag wat far-fetched kan zijn zal ik het antwoord beperken tot een specifieke 5. Succes jongens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2015 nog eens proberen.. Karin Dilettante Karin Futo Karin Sultan Dinka Blista Compact Dinka Chavos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2015 Snel hoe gauw mensen alles oppikken. Dat antwoord is niet volledig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2015 Dan ga ik me toch afvragen wat je precies bedoeld met Aziatische tinten? De 5 die ik opnoem zijn volgens mij (deels) gebaseerd op Aziatische wagens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2015 (*Zeg je wat over mijn vraag*) Zouden we misschien een kleine tip mogen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2015 Dan ga ik me toch afvragen wat je precies bedoeld met Aziatische tinten? De 5 die ik opnoem zijn volgens mij (deels) gebaseerd op Aziatische wagens. Lees je eigen post nou eens? Als ik daadwerkelijk kopiën van Aziatische wagens bedoelde had ik de eerste antwoorden al goed gerekend... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2015 Akuma. Futo. Hakumai. Hakuchou. Hakuchou Custom. Misschien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2015 De eerste 4 zijn goed, de Hakuchou Custom tel ik niet, de reden erachter kun je zelf wel bedenken denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2015 Akuma. Futo. Hakumai. Hakuchou. Feroci. Misschien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2015 Dat reken ik goed. Een alternatief voor de Feroci was de Intruder. Volgende vraag voor Sir_Ballas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.