End Of The Riot Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Roman heeft bijna tegen iedereen die hij kende in Liberty City leugens over je vertelt. Iemand vertelde Niko dus eens dit: "He told me you were fucking alpha and fonna fucking rule the world and you could handle yourself!". Nu is mijn vraag: Aan wie vertelde Roman dit? brucie Reageren
Robin B Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Roman heeft bijna tegen iedereen die hij kende in Liberty City leugens over je vertelt. Iemand vertelde Niko dus eens dit: "He told me you were fucking alpha and fonna fucking rule the world and you could handle yourself!". Nu is mijn vraag: Aan wie vertelde Roman dit?Edit @ eotr: Juist. En ik die dacht dat ik een moeilijke vraag had. Brucie Kibbutz Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Roman heeft bijna tegen iedereen die hij kende in Liberty City leugens over je vertelt. Iemand vertelde Niko dus eens dit: "He told me you were fucking alpha and fonna fucking rule the world and you could handle yourself!". Nu is mijn vraag: Aan wie vertelde Roman dit?Edit @ eotr: Juist. En ik die dacht dat ik een moeilijke vraag had. Brucie Kibbutz Brucie is inderdaad juist, maar ik had m'n post al geedit om te zeggen dat eotr (End of the Riot) het al juist had. Volgende vraag is dus voor End of the Riot. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 mijn vraag : geef twee missies die niet noodzakelijk zijn voor de storyline Reageren
Puma Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Oh god, dat is mij een partijtje moeilijk! Union Drive en Buoys Ahoy. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Oh god, dat is mij een partijtje moeilijk! Union Drive en Buoys Ahoy. ik wist geen betere vraag en het is juist volgende is voor jou Reageren
AXIO Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 als hij niet meer antwoord, wil ik wel een vraag stelle Reageren
Robin B Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Oh god, dat is mij een partijtje moeilijk! Union Drive en Buoys Ahoy. ik wist geen betere vraag en het is juist volgende is voor jou Nee fout hoor . Buoys ahoy heeft wel te maken met de storyline . Hier moet je ook blackmailers van Dmitri vermoorden . Net als een eerder missie van Bernie . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Oh god, dat is mij een partijtje moeilijk! Union Drive en Buoys Ahoy. ik wist geen betere vraag en het is juist volgende is voor jou Nee fout hoor . Buoys ahoy heeft wel te maken met de storyline . Hier moet je ook blackmailers van Dmitri vermoorden . Net als een eerder missie van Bernie . op wiki GTA stond dat hij niet nodig was voor de storyline Reageren
Puma Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 .. en WikiGta is heilig ! Volgende vraag: In welk(e) video/cutscene/missie o.i.d. komen de diamanten het eerste voor? Reageren
Platypus Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 .. en WikiGta is heilig !Volgende vraag: In welk(e) video/cutscene/missie o.i.d. komen de diamanten het eerste voor? In de intro op de boot, de kok steekt ze in het eten. Reageren
Puma Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Klupt, volgende is voor jou! Reageren
AXIO Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Is nu al 4 dagen geleden _____________________________ Heb een vrij makkelijke vraag: Op welke radio hoor je: neyo - all because off you Reageren
AXIO Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 goed, de volgende is voor jou Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.