Sir_Ballas Geplaatst: 8 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2015 de volgende die wil mag een vraag stellen. Reageren
Michael Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Noem de naam en achternaam van het meisje op de officiële artwork van het Grand Theft Auto IV hoesje. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Noem 5 leden van Niko's squad in de Servische oorlog. Reageren
PrioX Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Darko Brevic Florian Cravic (Bernie) Mijo Goran Dmitar Reageren
Tommie59 Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Das stimmt. Ik had Niko of Dragen ook goed gerekend. Volgende voor Priox! :o Reageren
PrioX Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Welke missies zijn er in de online multiplayer te spelen? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Deal Breaker, Hangman's Noose & Bomb Da Base II. Reageren
PrioX Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Deal Breaker, Hangman's Noose & Bomb Da Base II. Correct! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 29 november 2015 Rapport Geplaatst: 29 november 2015 Iemand anders mag wel 'n vraag stellen. Ben op het moment 'n beetje inspiratieloos. Reageren
Svenie Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Een moeilijke vraag dan maar: hoe heet de bekende chef met een eigen televisieprogramma die een parodie vormt op Gordon Ramsay? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 december 2015 Rapport Geplaatst: 27 december 2015 Moet eerlijk zeggen dat ik dit een lastige vraag zit. Heb er meerdere malen naar gekeken, maar niet echt een duidelijk persoon gevonden die dat profiel heeft. Is het TV programma daadwerkelijk ook te zien? Maar goed, ik zal een gok wagen. Is het Bas Rutten? Reageren
Svenie Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Het TV programma is nergens te zien, maar wordt wel ergens terloops vermeld. Ik ben er mij van bewust dat dit een erg moeilijke vraag is, echter na een aantal van bovenstaande gelezen te hebben leek het mij daar wel eens tijd voor. Als binnen afzienbare tijd niemand met een antwoord komt aanzetten geef ik uiteraard een aantal tips om jullie in de goede richting te wijzen. Reageren
Svenie Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Bump en hierbij als beloofd een tip. Het antwoord kan je vinden tussen de Weazel news berichten die op de radio verschijnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.