tjippie Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 oke wat is de volledige naam van niko? Reageren
tjippie Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Niko Bellic? horray!! jouw beurt (srry vor die makkelijke, maar ik wist echt niets meer) Reageren
Twinskyh Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik wil niet raar doen, maar Niko heet toch voluit Nikolai Bellic? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik wil niet raar doen, maar Niko heet toch voluit Nikolai Bellic? ja eigenlijk is het Nikolai dus de volgende moet eigenlijk voor KaleViool zijn Reageren
tjippie Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik wil niet raar doen, maar Niko heet toch voluit Nikolai Bellic? ja eigenlijk is het Nikolai dus de volgende moet eigenlijk voor KaleViool zijn whoeps srry :$ ik schaam me dood gek, de volgende is voor kaleviool... mijn excuses Reageren
Hackman Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Geeft niet, iedereen maakt immers wel een foutje. Dat maakt ons een human... Reageren
Twinskyh Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Oké dan, mijn vraag: In één van de missies van Phil Bell komt er als Niko bij Phil aankomt een vrouw naar buiten lopen. Die vrouw heeft Niko al eens eerder gezien, en als Niko en Phil daarover praten zegt Phil dat hij en de vrouw alleen maar met elkaar "praten". Nu is de vraag: Wie is die vrouw? (Ik hoef geen naam ofzo, maar gewoon waar Niko haar van kent). Reageren
Hackman Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Niko kent haar van de storyline... Reageren
Twinskyh Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Niko kent haar van de storyline... Ja, dat ik waar, maar ik wil een toch iets gecompliceerder antwoord... Reageren
---Elias--- Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 (bewerkt) 160 Kilometer per uur. das fout 160km/uur zeg nu zelf mijn vader haalt die sportauto in en het juiste antwoord is 336 km/uur toch wa realistischer zie maar op:http://www.gta4.net/vehicles/?vehicle=TURISMO (srry voor de laate post maar ik lees nu pas de quiz ) (zie maar op pagina12 van deze quiz) Bewerkt: 5 september 2008 door Ely Reageren
AXIO Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 160 Kilometer per uur. das fout 160km/uur zeg nu zelf mijn vader haalt die sportauto in en het juiste antwoord is 336 km/uur toch wa realistischer zie maar op:http://www.gta4.net/vehicles/?vehicle=TURISMO (srry voor de laate post maar ik lees nu pas de quiz ) het heeft niet veel zin om een bericht van 4/6 maanden te beantwoorden Reageren
---Elias--- Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 160 Kilometer per uur. das fout 160km/uur zeg nu zelf mijn vader haalt die sportauto in en het juiste antwoord is 336 km/uur toch wa realistischer zie maar op:http://www.gta4.net/vehicles/?vehicle=TURISMO (srry voor de laate post maar ik lees nu pas de quiz ) het heeft niet veel zin om een bericht van 4/6 maanden te beantwoorden ja srry maar dat komt omdat ik het nu pas lees en direct op heb gereageerd. ik wist niet dat het 4 maanden gelden was Reageren
RedNeck Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Oké dan, mijn vraag:In één van de missies van Phil Bell komt er als Niko bij Phil aankomt een vrouw naar buiten lopen. Die vrouw heeft Niko al eens eerder gezien, en als Niko en Phil daarover praten zegt Phil dat hij en de vrouw alleen maar met elkaar "praten". Nu is de vraag: Wie is die vrouw? (Ik hoef geen naam ofzo, maar gewoon waar Niko haar van kent). dat is de vrouw van Jimmy Pegorino Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.