Twinskyh Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Oké dan, mijn vraag:In één van de missies van Phil Bell komt er als Niko bij Phil aankomt een vrouw naar buiten lopen. Die vrouw heeft Niko al eens eerder gezien, en als Niko en Phil daarover praten zegt Phil dat hij en de vrouw alleen maar met elkaar "praten". Nu is de vraag: Wie is die vrouw? (Ik hoef geen naam ofzo, maar gewoon waar Niko haar van kent). dat is de vrouw van Jimmy Pegorino Dat is goed! Volgende voor jouw! Reageren
RedNeck Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 sorry mensen de vraag: noem de merken van deze auto's ...... turismo ...... infernus ...... sultan (RS) dus dit zijn de types en ik wil de merken vul de puntjes in Reageren
tjippie Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Grotti Turismo Pagassi Infernus en: Karin Sultan RS volgens mij klopt tie zo Reageren
Hackman Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Grotti - Turismo Pegassi - Infernus Karin - Sultan (RS) Tjippie, je hebt helemaal gelijk volgens WikiGTA. Reageren
RedNeck Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 en toch moet ik streng zijn het is pegassi en niet pagassi. sorry tjippie maar hackman mag de volgende vraag stellen.! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 en toch moet ik streng zijnhet is pegassi en niet pagassi. sorry tjippie maar hackman mag de volgende vraag stellen.! wat ben jij streng Reageren
tjippie Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 en toch moet ik streng zijnhet is pegassi en niet pagassi. sorry tjippie maar hackman mag de volgende vraag stellen.! nou excuse moi hur maar niet zo streng zijn gek, jemig je lijkt net me leraar nederlands Reageren
Hackman Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Ik geef aan Tjippie de eer. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Ik geef aan Tjippie de eer. wat vriendelijk Reageren
the_dan Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 niemand komt met een nieuwe vraag waar ligt AMSTERDAM LANE Reageren
AXIO Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 niemand komt met een nieuwe vraagwaar ligt AMSTERDAM LANE je hebt maximaal 3 dagen om een vraag te stellen, doet hij het niet na 3 dagen mag iemand anders een vraag stellen dus je moet nog even wachten Reageren
---Elias--- Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Hij heeft nog 1 dag! Reageren
zezima0014 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 niemand komt met een nieuwe vraagwaar ligt AMSTERDAM LANE Ho Ho, niet zo snel! 3 dagen wachten (nu nog 1 dagje!) en dan mag iemand anders de vraag stellen! Reageren
the_dan Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 dan wacht ik nog eve Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.