AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Volgens mij moest je hun volgen, maar onderweg moesten ze tanken. Dus dan kon je toeslaan??als ik dat wist, had ik hem niet steeds over moeten doen Reageren
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Volgens mij moest je hun volgen, maar onderweg moesten ze tanken. Dus dan kon je toeslaan??als ik dat wist, had ik hem niet steeds over moeten doen hehe, ik weet niet meer zeker of het wel bij die missie was, of bij een ander, maar volgens mij bij deze. Reageren
Jay; Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Volgens mij moest je hun volgen, maar onderweg moesten ze tanken. Dus dan kon je toeslaan?? Juist, dat is het antwoord dat ik wilde horen. Jij bent! Edit @ AXIO: Als je moeite hebt bij een missie kan je altijd even op WikiGTA kijken. Op deze pagina had je deze tip kunnen lezen. Bewerkt: 14 september 2008 door Jay; Reageren
Kloep Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Hoe heet de missie waar je met Dimitri naar een sexshop ging, en waar je daar iemand onder schot moest houden en later in zijn been schieten? Hopelijk ben ik een beetje duidelijk genoeg Reageren
Mark B. Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Do you have protection!? Reageren
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Volgens mij moest je hun volgen, maar onderweg moesten ze tanken. Dus dan kon je toeslaan?? Juist, dat is het antwoord dat ik wilde horen. Jij bent! Edit @ AXIO: Als je moeite hebt bij een missie kan je altijd even op WikiGTA kijken. Op deze pagina had je deze tip kunnen lezen. toen ik die missie deed was ik nog een ''noob'' in gta dat is al zo'n 3 maand geleden ben sinds vrijdag weer opnieuw begonne en heb net 1e missie van pegorino achter de rug Reageren
Kloep Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Do you have protection!? Klopt, jij bent. Was niet zo moeilijk geloof ik Reageren
Mark B. Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Oke dan! Op wat voor vrouwen valt Lazlow? Reageren
RedNeck Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 skinny bitches with big tits. zoiets. Reageren
Mark B. Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) Hahaha.. Nee "skinny bitches with big tits" is niet goed! Bewerkt: 17 september 2008 door Mark B. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Big bitches with little tits? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 op *Barbara with the big tities* zei niko Reageren
Mark B. Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik heb het over Lazlow he! Als je een tijdje naar Integrity 2.0 luistert hoor je het hem vanzelf zeggen "I like ..." Vul de rest zelf maar in! Reageren
FerryN Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik heb het over Lazlow he! Als je een tijdje naar Integrity 2.0 luistert hoor je het hem vanzelf zeggen "I like ..." Vul de rest zelf maar in! Bitches of Liberty City? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.