Jump to content

GTA IV quiz

Recommended Posts

Geplaatst:
Volgens mij moest je hun volgen, maar onderweg moesten ze tanken. Dus dan kon je toeslaan??
als ik dat wist, had ik hem niet steeds over moeten doen :7
Geplaatst:
Volgens mij moest je hun volgen, maar onderweg moesten ze tanken. Dus dan kon je toeslaan??
als ik dat wist, had ik hem niet steeds over moeten doen :7

hehe, ik weet niet meer zeker of het wel bij die missie was, of bij een ander, maar volgens mij bij deze. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Juist, dat is het antwoord dat ik wilde horen. Jij bent!

Edit @ AXIO: Als je moeite hebt bij een missie kan je altijd even op WikiGTA kijken. Op deze pagina had je deze tip kunnen lezen.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Hoe heet de missie waar je met Dimitri naar een sexshop ging, en waar je daar iemand onder schot moest houden en later in zijn been schieten?

Hopelijk ben ik een beetje duidelijk genoeg :puh:

Geplaatst:

Juist, dat is het antwoord dat ik wilde horen. Jij bent!

Edit @ AXIO: Als je moeite hebt bij een missie kan je altijd even op WikiGTA kijken. Op deze pagina had je deze tip kunnen lezen.

toen ik die missie deed was ik nog een ''noob'' in gta dat is al zo'n 3 maand geleden :puh: ben sinds vrijdag weer opnieuw begonne en heb net 1e missie van pegorino achter de rug
Geplaatst:

Ik heb het over Lazlow he! ^_^

Als je een tijdje naar Integrity 2.0 luistert hoor je het hem vanzelf zeggen "I like ..."

Vul de rest zelf maar in!

Geplaatst:
Ik heb het over Lazlow he! ^_^

Als je een tijdje naar Integrity 2.0 luistert hoor je het hem vanzelf zeggen "I like ..."

Vul de rest zelf maar in!

Bitches of Liberty City?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...