Mark B. Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Het is een groot breed schilderij met als het goed is Playboy erop, wat naast het bed hangt. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Nee het is echt een schilderij. ik vroeg in welk savehuis niet welk schilderij het is. Bewerkt: 28 september 2008 door forumrunner Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Het Safehouse van playboy X ??? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Yup, jij bent , Was ook veel te makkelijk. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Yup, jij bent ,Was ook veel te makkelijk. Maar ik zei toch ook Playboy X' mansion? Ik zei er gewoon nog iets bij. Reageren
AXIO Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Yup, jij bent ,Was ook veel te makkelijk. Maar ik zei toch ook Playboy X' mansion? Ik zei er gewoon nog iets bij. Eigenlijks is deze voor jou dan ja, want je zei wel het goede antwoord maar ook iets erbij maar lijkt me dat het gewoon telt? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Hij zei dat op het schilderij PlayboyX of Dwayne staat, niet waar het schilderij hangt. hij zei :En dat van Playboy X staat volgens mij Dwayne en/of Playboy op een schilderij Als hij had gezegd In dat van Playboy X zou het goed zijn, maar dat zei hij niet, hij zei alleen iets over het schilderij niet waar hij staat. En de zin klopt voor geen meter. Reageren
AXIO Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Hij zei dat op het schilderij PlayboyX of Dwayne staat, niet waar het schilderij hangt.hij zei :En dat van Playboy X staat volgens mij Dwayne en/of Playboy op een schilderij Als hij had gezegd In dat van Playboy X zou het goed zijn, maar dat zei hij niet, hij zei alleen iets over het schilderij niet waar hij staat. En de zin klopt voor geen meter. En dat van Playboy X staat volgens mij Dwayne en/of Playboy X op een schilderij. hij bedoelt: In dat huis van Playboy X staat volgens mij een schilderij van Playboy X of Dwayne denk ik tenminste, moet hij zelf maar even bevestigen Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ik bedoelde dat inderdaad, maar GreyFox-Smurf mag de volgende vraag van me stellen. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) Ik ben Niet Echt Goed In dit soort dingen te bedenken dus :Welke 3 bekende gebouwen staan er in noord Alqoquin ( er zijn Eigelijk wel meer dan 3 Bekende gebouwe daar maar ik wil er maar 3 hebben) . Bewerkt: 30 september 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
Forumrunner Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 The monoglobe Liberty State Pavilion Towers LC24 Tower NUCA Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 The monoglobeLiberty State Pavilion Towers LC24 Tower NUCA Idd Allemaal in 1 x goed , nu ben jij aan de beurt foremrunner Reageren
Forumrunner Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Niko eet wel allemaal Hamburgers, Hotdogs en hij bezoekt restaurants. Maar wat mist er nog wat heel veel New Yorkers eten? Tip: Crown Magazine[/font] Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Niko eet wel allemaal Hamburgers, Hotdogs en hij bezoekt restaurants.Maar wat mist er nog wat heel veel New Yorkers eten? Tip: Crown Magazine[/font] McDonalds Mischien ? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) Nee, het is ook het eten zelf, geen restaurant dus. GEBRUIK HET CROWN MAGAZINE EDIT : Ik had net zo'n mooi pijltje gemaakt maar hij vervormd helemaal Bewerkt: 30 september 2008 door forumrunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.