Forumrunner Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Bagels, maar dat vind ik goed genoeg, jij bent Reageren
Nissan Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 @hierboven: Ik heb idd Crown Magazine gekocht Welke tekst staat er achter Jimmy Pergorino wanneer je hem doodschiet op Happiness Island? Reageren
Gregori Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Happiness is land? (Stond toevallig op mijn Happiness Island shirt, zelf snap ik de betekenis niet helemaal.) Reageren
weaponmr Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Happiness is land? (Stond toevallig op mijn Happiness Island shirt, zelf snap ik de betekenis niet helemaal.) blijheids eiland. In plaats van vrijheids eiland. Wat normaal vrijheidsbeel wordt genoemd. Reageren
the_dan Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 tijd niets meer gebeurt.. een andere vraag is misschien handig?? Reageren
Nissan Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Erhm. OK een andere vraag. Er is een verwijzing naar PatrickW's Hot Coffee mod in GTA IV. Nu is mijn vraag, WAT is de verwijzing. Reageren
Gregori Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 De achievment 'Hot Coffee'? Reageren
the_dan Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 ik wou dan een vraag stellen :cry: Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 De achievment 'Hot Coffee'? Volgens mij is het de archievement Warm Coffee. Bij deze archievement moet je een date succesvol beëindigen, dus je moet met haar sex hebben. In de Hot Coffee mod heb je de mogelijkheid om dit ook te zien, maar dan in GTA: San Andreas. De archievement Hot Coffee bestaat, volgens mij, niet. ik wou dan een vraag stellen :cry: Dan moest je maar een PB sturen naar de vragensteller, met daarin de vraag of jij de vraag mocht stellen. Niet geschoten is altijd mis. Reageren
Dvt Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Wie is een van de grootste maffiabazen van Liberty City?Ik zoek één persoon van het totaal aantal grootste maffiabazen in LC die jou opdrachten geeft. Ik gok op Jimmy Pegorino Nee, sorry dat is fout. Is het Gravelli? Reageren
AXIO Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Wie is een van de grootste maffiabazen van Liberty City?Ik zoek één persoon van het totaal aantal grootste maffiabazen in LC die jou opdrachten geeft. Ik gok op Jimmy Pegorino Nee, sorry dat is fout. Is het Gravelli? je reageert op een bericht uit maart.. Reageren
Dvt Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Wie is een van de grootste maffiabazen van Liberty City?Ik zoek één persoon van het totaal aantal grootste maffiabazen in LC die jou opdrachten geeft. Ik gok op Jimmy Pegorino Nee, sorry dat is fout. Is het Gravelli? je reageert op een bericht uit maart.. Haha niet gezien foutje Reageren
Nissan Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 De achievment 'Hot Coffee'? Volgens mij is het de archievement Warm Coffee. Bij deze archievement moet je een date succesvol beëindigen, dus je moet met haar sex hebben. In de Hot Coffee mod heb je de mogelijkheid om dit ook te zien, maar dan in GTA: San Andreas. De archievement Hot Coffee bestaat, volgens mij, niet. Fout! Dit is hem niet. Reageren
the_dan Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) een bekertje warme koffie die een ped vasthoud?? maar ik had natuurlijk ook gewoon de archievment gezegd maar dat is het dus niet :O dat ding dat liberty state vasthoud of dat ene bedrijf hotcoffeebean ofzo id warme drankjes maakt Bewerkt: 15 oktober 2008 door the_dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.