Forumrunner Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Op een gebouw hangt een luifel en daar staat op ''hot coffee shop'' Bewerkt: 15 oktober 2008 door forumrunner Reageren
Nissan Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 De beurd is aan de forumrenner! Reageren
the_dan Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 he jammer maar gefeliciteerd runner Reageren
the_dan Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 nog steeds geen reactie ik stuur hem misschien wel een smsje dat hij aan de beurt is (morgen) Reageren
Oldage Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Is het niet mogelijk dat iemand anders een vraag kan stellen? ik stel voor dat er een nieuwe regel komt : Als iemand een vraag correct heeft , en in 2 dagen nog niets heeft gepost , dan mag iemand anders posten Reageren
Platypus Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Is het niet mogelijk dat iemand anders een vraag kan stellen?ik stel voor dat er een nieuwe regel komt : Als iemand een vraag correct heeft , en in 2 dagen nog niets heeft gepost , dan mag iemand anders posten Er bestaat al zo'n regel, kijk maar in de allereerste post van dit topic. Reageren
I MICK I Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 ik mag een vraag stellen dus mijn geluksdag ! oke de vraag , een niet moelijke maar ook niet een makelijkke deze keer ; waar is het huis van little jacob in zijn missies die hy geeft geef het met een snapmap aan GREETZ LIBERTY-CITY10 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik was het helemaal vergeten, nou hier komt ie. Wie staat bekend om de hele tijd ''fucking'' en ''fuck'' te zeggen? Reageren
I MICK I Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik was het helemaal vergeten, nou hier komt ie.Wie staat bekend om de hele tijd ''fucking'' en ''fuck'' te zeggen? oke ik was nu eigenlijk vanwege omdat je geen vraag had gepost , ik geef de beurt aan jou forumrunner is wel zo netjes maar de volgende keer iets eerder posten MVG ; LIBERTY-CITY10 Reageren
I MICK I Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik was het helemaal vergeten, nou hier komt ie.Wie staat bekend om de hele tijd ''fucking'' en ''fuck'' te zeggen? ik denk M.Faustin die hoorde ik het wel vaak zeggen . Reageren
Gregori Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Ik was het helemaal vergeten, nou hier komt ie.Wie staat bekend om de hele tijd ''fucking'' en ''fuck'' te zeggen? Patrick McReary zegt het erg vaak. Of die kok van tv; Jamie Oliver of Gordon Ramsey. Bewerkt: 21 oktober 2008 door Gregori Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.